EddieM 131 Skrevet 10. November Liderligheden kom frem her til morgen , og i sådan situationer er Annoncelight ens bedste. Ven link : https://annoncelight.dk/showad/407644 valget faldt på denne dame , grundet hendes billeder . Jeg var spændt om det var lånte billeder , men der kom min tvivl hende til gode . Mødte op den anviste adresse , som viste sig at være nabo lejlighed til Cherry :-) kom op i lejligheden , og ja billederne basser sød ung dame åbner døren , med kys om kram . Så var det positive oplevelse allerede igang . Lidt snak om løst og fast , afregning og så igang .. En god massage blev det til , med hendes hænder de helt rigtige steder , så kan i lille Eddie Derefter en hed omgang sex, hvor vi kom hele vejen rundt, og hun kom vist også et par gange ellers var det satme godt skuespil Fantastisk krop , helt glat forneden , lækre bryster som måtte tages ved . Helt igennem en verdensklasse oplevelse , her kommer jeg gladeligt igen Top doller Fra mig 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg