Hop til indhold

Recommended Posts

Liderligheden kom frem her til morgen , og i sådan situationer er Annoncelight ens bedste. Ven :-) 

link https://annoncelight.dk/showad/407644

valget faldt på denne dame , grundet hendes billeder . Jeg var spændt om det var lånte billeder , men der kom min tvivl hende til gode . Mødte op den anviste adresse ,  som viste sig at være nabo lejlighed til Cherry :-)

kom op i lejligheden , og ja billederne basser sød ung dame åbner døren , med kys om kram . Så var det positive oplevelse allerede igang . Lidt snak om løst og fast , afregning og så igang .. En god massage blev det til , med hendes hænder de helt rigtige steder , så kan i lille Eddie :-)  Derefter en hed omgang sex, hvor vi kom hele vejen rundt, og hun kom vist også et par gange ellers var det satme godt skuespil 

Fantastisk krop , helt glat forneden , lækre bryster som måtte tages ved . Helt igennem en verdensklasse oplevelse , her kommer jeg gladeligt igen 

Top doller Fra mig 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...