Guest Potatohead Skrevet 6. Marts, 2014 Jeg har skrevet en anmeldelse, af en af de glædespiger der frekventerer mig jævnligt. Hun var efterfølgende ude for, at én, der åbenbart følte sig forpligtiget til at kontakte hende og uden at give sig til kende, proklamere denne kvindes rigtige navn osv. Det blev gjort fra hemmeligt nummer eller taletidskort. Pigen kontaktede derfor mig, da hun ikke selv er bruger her på siden og bad mig om, at få denne anmeldelse fjernet, da det jo i sagens natur var en overskridelse af hendes grænser og den pli, jeg troede der var pigerne og os klienter imellem. Det er sørgeligt, at jeg nu ser mig nødsaget til, at få anmeldelsen slettet, men jeg forstår hende så udemærket. Denne opsøgende adfærd, hvor man ikke respekterer, at pigerne har ret til et privatliv, mener jeg er undergravende for EG. Det er af yderste vigtighed, at vi alle og jo især pigerne, kan regne med at der er en fortrolighedsgrænse, der ej overskrides. Jeg er ked af det, især på pigens vegne, men også fordi jeg holder meget af forummet EG og mange af de brugere der benytter den. Brodne kar kan ødelægge meget og nu vil jeg tænke mig grundigt om før jeg poster anmeldelser igen, desværre. Det er en skidt udvikling, når brugere herinde, synes at de er nogle helvedes karle og skal vise deres overlegenhed på sådan en respektløs og overskridende måde. Jeg ved selvfølgelig ikke, da denne person ikke oplyste noget om sig selv, hvem der er tale om herinde fra, men sidder med en trist følelse af afmagt, lidt skyld og en fandens masse vrede. Derfor opfordrer jeg til, om nogen ved noget at anmelde dette til administrator og at vi kan opretholde en form for justits, således alle er trygge ved dette forum. Jeg er ked, trist og oprørt. Hvad der er sket er så skammeligt og nederdrægtig. Mvh En trist kartoffel. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. Marts, 2014 det er skide trist... jeg vil sige at det er en ikke ukendt trussel blandt mænd man takker nej til at få besøg af... "jeg finder ud af hvad du hedder og så fortæller jeg det til din familie" så at det sker herinde - det er trist men absolut ikke overraskende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
d'Artagnan 201 Skrevet 6. Marts, 2014 For f..... da. Jeg havde et stille håb om at dem herfra, som har lavet sådan noget, blev hældt ud da admin senest ryddede op. Håber at den stakkels pige er ok, selv om det her må være noget af et chock for hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 6. Marts, 2014 (edited) Du har helt ret i, at denne skarnagtige adfærd på kortere eller længere sigt ødelægger EG. Det er er rigtig trist udvikling. Holder folk sig tilbage med anmeldelser, vil EG blive kedeligt, og det kan ikke være en ønskværdig udvikling. Det er desværre ikke ukendt herinde. Det er rigtigt tarveligt over for pige®n(e), og jeg håber, at slamberten bliver fundet og udsat for passende administrativ sanktion. Redigeret 6. Marts, 2014 af Borende X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 6. Marts, 2014 Du har helt ret i, at denne skarnagtige adfærd på kortere eller længere sigt ødelægger EG. Det er er rigtig trist udvikling. Holder folk sig tilbage med anmeldelser, vil EG blive kedeligt, og det kan ikke være en ønskværdig udvikling. Det er desværre ikke ukendt herinde. Det er rigtigt tarveligt over for pige®n(e), og jeg håber, at slamberten bliver fundet og udsat for passende administrativ sanktion. Rullet i tjære og fjer.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8082 Skrevet 6. Marts, 2014 jeg sidder og undrer mig lidt over hvorfor man skriver en anmeldelse hvorfra man kan udlede pigens rigtige navn? Eller er der noget jeg har misforstået? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 6. Marts, 2014 Man kan på ingen måde finde pigens rigtige navn i min anmeldelse. Jeg kender det heller ikke og vil ikke kende det heller. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2014 jeg sidder og undrer mig lidt over hvorfor man skriver en anmeldelse hvorfra man kan udlede pigens rigtige navn? Eller er der noget jeg har misforstået? Se evt tråden:Sisse er ikke sur..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3411 Skrevet 6. Marts, 2014 Man kan på ingen måde finde pigens rigtige navn i min anmeldelse. Jeg kender det heller ikke og vil ikke kende det heller. du har ikke oplyst noget om pigen, han har heller ikke oplyst noget om sig selv, hvem siger så det er en herinde fra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 6. Marts, 2014 Jeg har skrevet en anmeldelse, af en af de glædespiger der frekventerer mig jævnligt. Pigen kontaktede derfor mig, da hun ikke selv er bruger her på siden og bad mig om, at få denne anmeldelse fjernet, da det jo i sagens natur var en overskridelse af hendes grænser og den pli, jeg troede der var pigerne og os klienter imellem. Man kan på ingen måde finde pigens rigtige navn i min anmeldelse. Jeg kender det heller ikke og vil ikke kende det heller. Kære kartoffel. Det er trist for pigen. Det er til gengæld uforståeligt for alle andre, hvorfor hun ringer til dig, hvad det har at gøre med din anmeldelse og hvorfor du vil have den slettet, for det er meget svært at se hvordan det skal afhjælpe problemet eller forebygge gentagelser. Kort sagt er det alt i alt ret uforståeligt - ud over selvfølgelig din beretning om en pige der er blevet krænket af en anonym idiot. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 6. Marts, 2014 Den eksponering en god anmeldelse giver her inde, gør åbenbart at nogle synes det så er legalt at chikanere. Episoden opstod i følgeskab på min anmeldelse, så omend skaden er sket, vil jeg gøre mit yderste for det ikke gentager sig. Hun er ikke bare et tilfældigt knep i høet for mig og af respekt for hendes privatliv vil jeg gerne forebygge at noget lignende sker igen. Hun har bedt mig om at få den slettet og selvom det var noget af det bedste en kartoffel kan præstere, vil jeg gøre hvad jeg kan for at af-eksponere hende i vores ellers fine forum. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2014 Den eksponering en god anmeldelse giver her inde, gør åbenbart at nogle synes det så er legalt at chikanere. Episoden opstod i følgeskab på min anmeldelse, så omend skaden er sket, vil jeg gøre mit yderste for det ikke gentager sig. Hun er ikke bare et tilfældigt knep i høet for mig og af respekt for hendes privatliv vil jeg gerne forebygge at noget lignende sker igen. Hun har bedt mig om at få den slettet og selvom det var noget af det bedste en kartoffel kan præstere, vil jeg gøre hvad jeg kan for at af-eksponere hende i vores ellers fine forum. Af nøjagtig samme årsag beder mange piger om ikke at blive omtalt herinde. Det er ærgerligt, for jeg synes det er sjovt at genopleve samværet, når jeg skriver om det, men respekterer pigernes anmodning. Jeg forstår udmærket pigens reaktion, Bebop. Når man skal slukke en brand, starter men udefra, og det er det pigen gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 6. Marts, 2014 (edited) Episoden opstod i følgeskab på min anmeldelse, så omend skaden er sket, vil jeg gøre mit yderste for det ikke gentager sig. Hun er ikke bare et tilfældigt knep i høet for mig Det sidste først: Jeg håber da du respekterer hende og herunder hendes ret til diskretion uanset hvor tilfældigt et knep hun måtte være. Bare lige en kæphest, jeg rider, med at selvom jeg er sammen med en pige og synes oplevelsen er ringe og jeg aldrig kommer igen, så beskytter jeg da hende lige så meget som en pige jeg småforelsker mig i. Men igen: "i følgeskab på" din anmeldelse. Det er ikke en formulering andre end du selv kan forstå. Det kan være du er ligeglad, men så forstår jeg bare ikke helt pointen med dit indlæg - så kunne du have nøjedes med at forsøge at få din anmeldelse slettet? Som AE kan jeg også godt forstå at pigen bliver småparanoid og fx vil have anmeldelser slettet - det er ikke det. Men jeg bliver så mystificeret af det, at jeg begynder at spekulere over om det er en misundelig sexudbyder, der står bag? Det kan selvfølgelig også bare være en standardpsykopat, der føler sig ekstra truet af en pige der får ros, og derfor også får ekstra meget ud af at ydmyge hende. Men helt ærligt: den slags kan man ikke beskytte sig mod at risikere at provokere - bare med en annonce. Heldigvis er der i det mindste tale om en med så megen angst, at det ikke udarter sig til vold, men kun i anonyme trusler. Redigeret 6. Marts, 2014 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 6. Marts, 2014 Mine formuleringsevner, eller mangel på samme burde ikke være pointen for denne tråd. Jeg kærer mig om vores allesammens krav på anonymitet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 6. Marts, 2014 Når man skal slukke en brand, starter men udefra, Skolepengene tilbage fra det sikkerhedskursus! Man starter der hvor ilden har fat. Men det er en helt anden snak. Pas på med metaforer - de er ikke til at styre, og den her giver ingen mening. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 6. Marts, 2014 Mine formuleringsevner, eller mangel på samme burde ikke være pointen for denne tråd. Jeg kærer mig om vores allesammens krav på anonymitet. Helt enig, jeg prøver bare på at forstå sammenhængen, fx: Henviste den anonyme mand til din anmeldelse da han ringede? Er der andre tegn på at din anmeldelse var medvirkende - eller kunne det være et helt tilfældigt sammentræf? Jeg er ikke ude på at nedgøre dig eller dit sprog, jeg beklager, hvis jeg formulerede det skævt. Jeg prøver bare at forklare, at der er en pointe, som er svær at forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 6. Marts, 2014 Skolepengene tilbage fra det sikkerhedskursus! Man starter der hvor ilden har fat. Men det er en helt anden snak. Pas på med metaforer - de er ikke til at styre, og den her giver ingen mening. Den giver fin mening, såfremt man har sine briller på der korrigerer for forudindtagethed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 6. Marts, 2014 jeg forstår ikke HVORDAN der er sammenhæng mellem en anmeldelse og chikane.. for at kunne chikanere, så kræver det at den pågældende kunde har info... den info kan han kun få hvis pigen selv giver ham den.... der er ingen der kan finde noget på fx mit nummer - det er et taletidskort... jeg lader ikke mine personlige ejendele ligge og flyde, jeg fortæller aldrig noget specifikt om mig selv om ikke kan passe på 10.000 andre.. og personlige spørgsmål der går for tæt på får besked om at stikke piben ind og finde plien frem promte... så jeg forstår ikke hvordan det overhovedet er blevet et problem ifht anmeldelsen med mindre data OM pigen er nævnt der... som piger er vi selv ansvarlige for at ingen ved noget om os... så vi ikke får en stalker i hælene.. og en mand der ikke ved noget om pigen kan jo ikke komme til at skrive noget forkert i en anmeldelse.... hvorfor jeg slet ikke forstår argumentet om ikke at ønske roser herinde.. I min optik er der ingen sammenhæng mellem anonyme anmeldelser der ikke indeholder privat info om pigen ... og så de klaphatte der på en eller anden måde har gravet info op og bruger den til chikane.. må indrømme at jeg er forvirret... jeg er ikke med på sammenhængen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Potatohead Skrevet 6. Marts, 2014 Jeg tror hun mener eksponeringen herinde har gjort hende interessant og til et mål. Var det sket om der ingen anmeldelse havde været. Tja måske. Men nu skete det lige efter. Jeg kender som sagt ikke denne kvindes forhistorie og om hun har været uforsigtig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17564 Skrevet 6. Marts, 2014 Hvis en anmeldelse herinde gør en pige til et interessant mål for psykopater, så har de - psykopaterne altså - sagtens fuldt op, med tanke på hvor mange piger der anmeldes herinde. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 7. Marts, 2014 Censur kan under ingen omstændigheder accepteres! Så længe vi opretholder gensidig anonymitet er den slags begivenheder os uvedkommende i hvert tilfælde hvad anmeldelser angår. At det andet så er en sviner af format er en helt anden sag. Det kan dog aldrig være den korrekte anmelders bord. I øvrigt er det også brud på enhver diskretion at en L skulle finde på at kontakte en på telefonen. Og igen L betyder Løssluppen kvinde! *SS* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2014 Jeg har som Jasmin og andre også svært ved at se den åbenlyse sammenhæng. Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at det nok mere er tale om et tilfældigt sammenfald. Jeg mener ligeledes, at der er tale om en overreaktion, at man så efterfølgende kontakter en kunde og beder denne om at få en sober og pæn anmeldelse fjernet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 7. Marts, 2014 jeg forstår ikke HVORDAN der er sammenhæng mellem en anmeldelse og chikane.. for at kunne chikanere, så kræver det at den pågældende kunde har info... den info kan han kun få hvis pigen selv giver ham den.... der er ingen der kan finde noget på fx mit nummer - det er et taletidskort... jeg lader ikke mine personlige ejendele ligge og flyde, jeg fortæller aldrig noget specifikt om mig selv om ikke kan passe på 10.000 andre.. og personlige spørgsmål der går for tæt på får besked om at stikke piben ind og finde plien frem promte... så jeg forstår ikke hvordan det overhovedet er blevet et problem ifht anmeldelsen med mindre data OM pigen er nævnt der... som piger er vi selv ansvarlige for at ingen ved noget om os... så vi ikke får en stalker i hælene.. og en mand der ikke ved noget om pigen kan jo ikke komme til at skrive noget forkert i en anmeldelse.... hvorfor jeg slet ikke forstår argumentet om ikke at ønske roser herinde.. I min optik er der ingen sammenhæng mellem anonyme anmeldelser der ikke indeholder privat info om pigen ... og så de klaphatte der på en eller anden måde har gravet info op og bruger den til chikane.. må indrømme at jeg er forvirret... jeg er ikke med på sammenhængen Da dette emne var alvorligt oppe for nogen tid siden forstod jeg heller ikke sammenhængene. Jeg tror at nogen mænd er så frustrerede over egen manglende evne, fysisk eller økonomisk, til ikke at kunne få sex, at de lader frustrationen gå over i agressivitet. Hvis en pige er omtalt flere gange, fremkommer der forskellige små fakta om hende. Nogen piger bruger fotos, som via Google kan findes via deres Facebook profil. Nogen kommer måske til at fortælle at de lige så at en tog havde ramt en bil i en jernbane overskæring osv, osv. Er der en idiot der har sat sig for at afsløre pigen, og endnu bedre - har han venner der kan hjælpe med informations søgningen, så kan der findes rigtig mange data på jer piger, og vi kunder iøvrigt også. Der er mennesker i dette land som har adgang til programmer der kan finde de mest personlige data på alle, ud fra ganske få oplysninger. Disse programmer benyttes i efterforskning af kriminalitet på forskellige niveauer- herunder økonomisk. Dvs at både politi, skat/moms, store halvoffentlige instutioner samt private "sikkerhedsfirmaer" har en vej ind. Der finder du sammenhængen. Flere af dine kollegaer har haft dette på nært hold.Når først du er identificeret med cpr nummer af disse mennesker der lever i åndeligt mørke, så slipper du aldrig. Ville jeg på den lette måde finde ud af hvem du er, ville jeg blot følge dig når du forlader klinikken. Du ville nok køre hjem, og .... ja du kan selv fortsætte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 7. Marts, 2014 Da dette emne var alvorligt oppe for nogen tid siden forstod jeg heller ikke sammenhængene. Jeg tror at nogen mænd er så frustrerede over egen manglende evne, fysisk eller økonomisk, til ikke at kunne få sex, at de lader frustrationen gå over i agressivitet. Hvis en pige er omtalt flere gange, fremkommer der forskellige små fakta om hende. Nogen piger bruger fotos, som via Google kan findes via deres Facebook profil. Nogen kommer måske til at fortælle at de lige så at en tog havde ramt en bil i en jernbane overskæring osv, osv. Er der en idiot der har sat sig for at afsløre pigen, og endnu bedre - har han venner der kan hjælpe med informations søgningen, så kan der findes rigtig mange data på jer piger, og vi kunder iøvrigt også. Der er mennesker i dette land som har adgang til programmer der kan finde de mest personlige data på alle, ud fra ganske få oplysninger. Disse programmer benyttes i efterforskning af kriminalitet på forskellige niveauer- herunder økonomisk. Dvs at både politi, skat/moms, store halvoffentlige instutioner samt private "sikkerhedsfirmaer" har en vej ind. Der finder du sammenhængen. Flere af dine kollegaer har haft dette på nært hold.Når først du er identificeret med cpr nummer af disse mennesker der lever i åndeligt mørke, så slipper du aldrig. Ville jeg på den lette måde finde ud af hvem du er, ville jeg blot følge dig når du forlader klinikken. Du ville nok køre hjem, og .... ja du kan selv fortsætte. ja man kan selvfølgelig følge efter pigen... det er en mulighed og så håbe at hun ikke spotter bilen ude på lars tyndskids marker hvor jeg er fx bosat eller som i mit tilfælde - håbe jeg ikke ringer efter strisserne når jeg har set bilen dreje de samme 4 gange som jeg og dermed ved at der er noget galt selvfølgelig kan man risikere at nogen virkelig gør en indsats - det er den risiko vi lever med i denne verden... men hvis man er dum nok til at bruge private fotos fra sin FB, hvis man er dum nok til at referere til noget der er tæt på ens bopæl til en som ikke er en kunde man er tryg ved... så vil jeg sige man selv beder om det når jeg hyggesnakker med mine gæster - så er det altid EFTER sex hvor jeg har et billede af om de er til at stole på... og alt efter hvor tryg jeg føler mig er jeg mere eller mindre åbenhjertet alt kan i sidste ende spores - det er rigtigt... men jeg vil mene at vi som piger kan blokere for langt det meste hvis det er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. Marts, 2014 (edited) det er skide trist... jeg vil sige at det er en ikke ukendt trussel blandt mænd man takker nej til at få besøg af... "jeg finder ud af hvad du hedder og så fortæller jeg det til din familie" så at det sker herinde - det er trist men absolut ikke overraskende Har du nogen i tankerne siden du ikke er overrasket over, at det sker herinde? Så er det da bare at anmelde personen til EG's ledelse. Selvfølgelig hvis der er belæg for mistanken. Redigeret 7. Marts, 2014 af Starson45 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg