Hop til indhold
Guest Potatohead

Forkvaklet opsøgende adfærd.

Recommended Posts

Har du nogen i tankerne siden du ikke er overrasket over, at det sker herinde? Så er det da bare at anmelde personen til EG's ledelse. Selvfølgelig hvis der er belæg for mistanken.

EGs brugerskare er et bredt udsnit af den samlede målgruppe for købesex... hvorfor der nødvendigvis rent statistisk også vil være enkelte blandt EGs brugere der ikke kan finde ud af balancen mellem ret og vrang ifht pigernes privat-liv

og da EG er det perfekte forum at få bekræftet sin egen forsmåethed når en given pige anmeldes - så er det meget sandsynligt at det vil blive trigget herinde fra med jævne mellemrum

så nej - jeg er ikke overrasket... 

jeg ville blive overrasket hvis disse personer deltog i de regulære debatter på jævnlig basis... men ikke overrasket over at finde dem i trådene hvor de som svar på en positiv anmeldelse vil give deres negative følelser frit løb.... i usædvanligt markante vendinger.. 

Men det vil ikke kunne blive mere end mistanker.. hvilket jeg finder er et lovlig spinkelt grundlag... omend adfærden vil være iøjnefaldende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Helt lavpraktisk behøver man ikke bruge tid på at læse anmeldelser og annoncer på EG, hvis man dyrker den sygelige fornøjelse, at chikanere piger i branchen.

Faktisk vil jeg mene, at udvalget sætter sine begrænsninger, for jævnligt stimulans indenfor denne særprægede adfærd. Med mindre man er medlem af en hemmelig klub der benytter EG som platform for udveksling af info m.v. giver det langt mere mening at finde sine ofre på de store udbredte annonce sites.

Og. findes en sådan klub på EG, vil det næppe tage ledelsen lang tid at finde frem til disse profiler - De har jo uagtet om man kan lide tanken eller ej, adgang til at den kommunikation der foregår her.

Afslutningsvis mener jeg så også, at der er tale om en falliterklæring hvis man går over i den modsatte grøft, hvor man enten ikke tør tale med sine kunder eller fortæller for mange selvopfundne dækhistorier som barriere for en eventuel afsløring m.v.  Jeg vil være tilbøjelig til at mene, at sidstnævnte er et skråplan, der sagtens med tiden kan udvikle sig til paranoia. Og gør det det, så kan man jo stille sig selv spørgsmålet "Hvad er værst, at gå rundt og have det skidt eller at løbe en kalkuleret risiko for måske engang at opleve en ubehagelig afslørring".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...