Hop til indhold
Swarley

Sexy-event club med 3 dejlige jyske aftaler.

Recommended Posts

Da jeg så at der var endnu et sexy event under opsejling skyndte jeg mig at book plads, husker stadig det tidligere  i januar

se link.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/179645-sexparty-med-sexy-event-club-eva-nadine-og-sweetkisses/?tab=comments#comment-1581279

Jeg kunne se at der kom skønne kvinder fra det jyske som jeg normalt ikke kan besøge, så skyndte mig at booke 3 dejlige aftaler med @Miza @CamillaHusmor og @Gangbang-milf

Vi startede aften med en fælles middag for de kvinder og mænd som havde tilmeldt sig og i kraft af min lidt senere ankomst kom jeg til at sidde sammen med 2 af mine aftaler, og der var mulighed for lidt hyggelig snak over lidt god mad. Jeg kunne også genkende at par ansigter fra tideligere @kvinde 1966, @Eventyrmanden , @Dillermand Junior og @Mister12

Derefter gik det afsted til stedet, hvor afterparty skulle forgå og efter vil ankommet og lige fået snakket lidt blev det tid til mine aftaler

Miza 1 aftale

Jeg kunne huske @Miza fra det første event og efter lidt skriveri frem og tilbage blev vi enig om en aftale som tiden nu var inde til. Vi listede ned for at finde et godt lokale, hvor tøjet røg af og vi lagde os på biksen hvor der blev godt kysset og gramset inden inden hun gik i gang med BJ men bad hende vende sig så vi lå i 69 så jeg samtidig havde mulighed for at smage hendes dejlig behåret fisse. Efter lidt tid i en skøn 69 mente hun at nu skulle hun have noget pik. Op og sidde på mig gik hun ellers i gang med at ride mens der blev kysset og leget med hendes bryster inden jeg tog hende i doggy som jeg ikke kunne holde til så længe. 

Vi gik derefter tilbage til resten af selskabet hvor jeg så mulighed for at snakke med de andre deltager mens jeg fik samlet kræfter igen. Fik dog lige hilst på @JenniferRomantica inden hun gik næsten før hun kom.

Camillahusmor. 2 aftale

Så blev det tid til aftens 2 aftale med @CamillaHusmor jeg havde læst hendes forskellige annoncer og var blevet lidt hook  hendes koncept luderleg, så vi blev enig om at det var det vi skulle prøve, Vi prøve at få et af de gode rum men de var optaget og andre sad i kø, så pga. tidspres (hun skulle nå toget hjem) var vi desværre nødt til at tage et af de forreste(med dårlig lys og forstyrrelser). Hun satte sig på knæ og lynede mine bukser ned, hvorefter hun ellers gik i gang med hænder og mund. Der blev virkelig suttet til roden mens skaft og kugler også fik en omgang af både hænder og mund inden det blev tid til at tage hende bagfra mens hun stod henover briksen, der var lige tid til at ligge og snakke bagefter inden vi gik ud til selskabet og hun til toget.

Denne gang fik jeg lidt længere tid til at samle kræfter inden min 3 aftale med Gangbang-milf da jeg skulle vente på at hun var færdig med sin aftale med Dillermand jr, så fik mulighed for at snakke med @Needy og @cowgirl.90 som jeg ikke havde mødt før.

Gangbang-milf 3 aftale

Så blev det endelig tid til min sidste og aftens finale aftale med @Gangbang-milf. Jeg er ikke ukendt med Gangbang-milf, da jeg har deltaget i flere af hendes GB men havde nu endelig mulighed for en 1:1 aftale  så jeg var hurtig og fik lavet en aftale
Vi fik heldigvis det samme rum som jeg havde med Miza, så af med tøjet mens vi kyssede.
Jeg bad gangbang milf lægge sig, så jeg kunne få mulighed for at smage hende og bedømt på de safter der kom, kunne hun godt lide dette. Så var det min tur til at blive forkælet, om på ryggen med mig så hun kunne udfolde sine talenter på boller skaft samt tage den helt til roden, mens jeg ind i mellem holdt hendes hoved nede mens hun blev mund kneppet. Hun satte sig derpå op på mig i cowgirl mens vi kyssede, jeg fik løftet hende lidt op, så jeg kunne kneppe igennem inden jeg fik aftens sidste forløsning.
På med tøjet og ind til den enkelt tilbage værende deltager hvor jeg fik sagt farvel og gik ud i natten med kæmpe smil på læberne oven på disse aftaler.:wub:<3

Tak til Eva og @Sexy Event Club for dette fantastiske arrangement med god mad og godt selskab<3
Jeg ser allerede frem til det næste:D

Tak til mine 3 skønne aftaler for at give mig denne fantastiske aften samt nat med skønne drømmme.:wub:<3

Tak til alle jer andre for godt selskab, selv om det var begrænset tid jeg var til stede:)

PS
Så fik @cowgirl.90sat mig i tænkeboks da hun mente jeg skulle få profil billlede på profilen, så det vil jeg nu gøre;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lækker anmeldelse :)

Ja ja - som ny i selskabet bliver man da klogere på hvad der foregår i den mørklagte del af lokalerne :ph34r:

Jeg tror at hvis jeg skal nå at snakke med jer allesammen - skal det nok gøres UNDER  middagen :lol:

Forudsat selvfølgelig at folk kommer til tiden - ingen nævnt ingen glemt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Swarley skrev, for 5 timer siden:

Denne gang fik jeg lidt længere tid til at samle kræfter inden min 3 aftale med Gangbang-milf da jeg skulle vente på at hun var færdig med sin aftale med Dillermand jr

:ph34r: Det kender jeg ikke noget til vi holdt jo bare det gode rum optaget og varmede sengen op for dig ;) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, den 11.11.2024 at 19:43:

Det kender jeg ikke noget til vi holdt jo bare det gode rum optaget og varmede sengen op for dig ;) :P

Nu kender jeg dig nok til at vide, at du ikke bare nøjes med dette sammen med en dejlig kvinde:), skulle det passe bør du søge hjælp;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...