Hop til indhold

Recommended Posts

God aften, de Herrer.

Så blev det endnu engang tid til et besøg, og jeg ville prøve noget nyt denne gang. Valget faldt på Candy, da hun havde nogle fine bryster, og ikke mindst kørte happy hour på anal inklusiv i prisen, så hvordan kunne man sige nej til det? :D 

Området

Området er en gruppe boligblokke omkring en kilometer fra Veri centeret. Det hele foregår på øverste etage uden elevator, så gangbesværede skal ikke overveje et besøg. Jeg var lidt usikker på parkering, jeg kunne ikke se nogen skilte udover til sidevejene, så jeg tog chancen og holdte ude foran, hvilket heldigvis ikke gav problemer. 

Værelset

Hun havde et fint værelse med en massagebriks i siden, og nogle små Ikea skuffer til at have tøjet ovenpå. Massagebriksen var meget vakkelvorn, og hvis man ikke lå i midten, så kunne den tippe lidt, hvilket ikke var så rart. Derudover havde Candy den klassiske kurv med kondommer, glidecreme, sprit og servietter liggende i sengen. Hendes lejlighed var meget lydt, man kunne sagtens høre hvad alle naboerne lavede. Jeg blev tilbudt en sodavand, da vi var færdige, som hun havde stående i vinduet. 

Pigen

Candy så egentlig meget sød ud i virkeligheden, billederne ser ud til at passe fint, jeg vil sige det helt afdækkede billede er mest sigende. Personlighedsmæssigt var hun en stille pige, hun snakkede ikke så meget, men hun havde let til grin. 

Kommunikationsmæssigt var forløbet okay, det krævede et par spørgsmål inden besøget, som hun heldigvis kunne svare på. Hun kommer fra Tyskland, så hun snakker bedre tysk end engelsk, men jeg synes ikke det var et problem. 

Akten

Jeg havde bestilt 1 times happy hour til 1500 kr, hvilket inkluderede anal. Det skal siges, at der kun medfølger en omgang i prisen, og at flere omgange vil koste 300 kr pr. stk. 

Hun startede ud med at give mig rygmassage, og her vil jeg gerne indskyde, at jeg efter besøget skulle direkte til noget sport, hvor min ryg var fuldstændig ødelagt efter et par mínutter. Jeg tror hun fik skubbet en nerve i klemme, der lød i hvert fald tre høje knæk. Derudover fik jeg også noget fodmassage, hvor min ene fod endte med at gå i krampe. Jeg er ikke vant til massage, så det er måske mit eget problem, men jeg ville lige nævne det. Jeg er stadig ramt en dag efter, dog ikke helt så slemt. 

Efter jeg for anden gang får krampe i foden, bliver jeg endelig vendt om. Her giver hun et hurtigt handjob, hvorefter hun sætter kondomet på, og giver et hurtigt blowjob. Hun skulle herefter til at ride mig, men jeg formår allerede at komme i det hun sætter sig. Hun måtte skynde sig ud på badeværelset, fordi jeg kom så meget, at det ikke kunne være i kondomet. Nu ved jeg til næste gang, at jeg ikke skal lade op i flere dage forinden. :lol: 

Herefter lidt mere rygmassage, heldigvis lidt blidere denne gang, hvorefter jeg blev vendt om igen. Et nyt kondom blev monteret, og hun foreslog doggystyle. Først på briksen, derefter hvor jeg stod på gulvet. Jeg foreslog vi skulle fortsætte med anal, og det var hun enig i. Jeg blev meget overrasket, fordi jeg har altid hørt at anal skulle være mere stramt end almindelig sex, men jeg synes næsten ikke jeg kunne mærke noget. Efter lidt tid ville jeg gerne have skiftet kondom, så vi kunne fortsætte almindeligt, men hun må have tolket det som om, at jeg var tæt på at komme, fordi hun vendte sig om, så hun satte på briksen, hvorefter hun gav sig til at give mig et handjob indover hendes bryst. Det var egentlig meget fint, men jeg havde langt endn, så hun kørte hurtigt træt, hvor jeg foreslog vi kunne lægge os på briksen, og hun kunne give et blowjob. Denne gang var det uden kondom, men meget kort. Hun kørte desværre træt, og ville have jeg selv fortsatte mens hun slikkede både pung, skaft og hovedet. Desværre kunne jeg ikke nå at komme anden gang. Hun opkrævede ikke gebyr for andet forsøg, hvilket jeg synes var god stil. 

Konklusion

Jeg besøger ikke Candy igen. Jeg er desværre blevet skræmt væk af min smerte i ryggen efter besøget, og jeg tør ikke risikere det igen. Der var intet galt med Candy som person, og sexen var okay, så jeg vil ikke nødvendig ikke-anbefale Candy til andre, men jeg vil nok anbefale at springe massagen over. :D

Links:

https://annoncelight.dk/showad/391932

https://annoncelight.dk/profile/Candythaigirls99

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...