henrik38 39 Skrevet 13. November Besøgte Jane i Vejle - https://annoncelight.dk/showad/364244 Et kendt sted, hvor jeg haft både de bedste men også enkelte fusere igennem årene. Ofte er pigerne dog i den gode ende. Jane havde fået blandende anmeldelser, men jeg tog chancen. Man kan umiddelbart ikke længere gå ind fra baggården så det trækker lidt ned synes jeg. Badet er ikke noget at skrive hjem om. Jane...hun er helt i top. Tynd uden antydning af mave. Kunstige bryster desværre, men ikke kæmpe store. Hun taler ikke specielt godt engelsk, men hun er med på den værste. Mit go to er pigen på ryggen med hovedet ud over kanten og så ellers et dybt blowjob, hvor pigen gerne må savle og få det fordelt i ansigtet inden jeg også afleverer i ansigtet. Tror det hedder et upside down face fuck. Og hun er så lille og fleksibel at jeg kan holde hendes ben med mine albuer så numse og fisse bliver helt blottet. Når hun så leger lidt med fissen samtidig er det et syn for guder. Billede vedhæftet - nogenlunde sådan bare uden jeg slikker. Hun kan sutte dybt - men ikke gagagtigt. Tager den helt i bund i et roligt tempo. Tager imod i ansigt og mund. Nå ja....Hun kan faktisk også masserer. Ikke som en terapeut men nok til at det også trækker gevaldigt op - og så er hun nøgen med det samme uden at der kommer antydninger om hurtig sex. Først massage og så det sjove. Bestemt en anbefaling herfra. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
69lover 163 Skrevet 14. November God stilling den på Jane vise/lære "lille Tarzan" næste gang... Fin anmeldelse og jeg kan kun bakke UP hun er et besøg og pengene værd, har allerede været der flere gange, dolken skal jo smøres ind i mellem. 69Lover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg