Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige været en tur forbi https://annoncelight.dk/showad/414986

Og nøj hvor en oplevelse pigen er 100% hende som er på billederne og gude smuk i virkeligheden og man kan mærke at hun kan lig det hun laver og at man ikke blot er et nyt nummer der kommer ind af døren jeg valgte selv 1 time med gensidig berøring men kunne sagtens have brugt mere tid sammen med hende tiden fløj bare afsted 

Jeg vil give hende 10/10 

Så hvis i skal forkæle jer selv burde i tage et smut forbi hun er i Kolding indtil søndag aften inden hun tager videre til en anden by hvilken viste hun ikke endnu 

Med venlig en meget afslappet mand 

Ps. Husk nu og holde den gode tone så vi kan få flere af hendes slags 

Redigeret af Sådet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak @Sådet

Hvad hed hun? Hvor er hun fra? (Nationalitet). Ingen problemer med kommunikation? 

Hvad fik du mest i den time for 1600? Nuru eller lingam? Havde hun en diplom eller særlig nuru teknik? 

Brugte hun almindelig olie, glidecreme eller den traditonelle tandbaserede nuru gel? Håndklæder eller plastiklagen? 

Years of experience og 21 years lyder...

Måske du kunne fortælle lidt om selve nuru og lingam delen fra hende? 

10/10 lyder flot. 

https://annoncelight.dk/profile/Wild+Thoughts

Redigeret af nillerniller

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, for 12 timer siden:

en 10/10 rating fra en helt ny profil ????

for helved, var lige så glad og sku til at bestille tid, så så jeg din kommentar og  den gode anmeldelse kom op på hendes profil lige efter den blev skrevet. Takker for dit skarpe øje. Håber der kommer andre som kan bekræfte om det trådstarter siger er sandt da der self er en chance for det er!

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi hende, hendes billeder passer 100%. Hun er virkelig sød og fræk ;) Men syntes måske der blev brugt lidt for meget tid på at massage fødderne istedet for noget af det mere frække. Men hey jeg kunne bare have bedt hende om at fokusere andre steder.

Tænker hun er et fornuftigt valg og har bestemt ikke fortrudt jeg besøgte hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad land er hun fra ?

Vil du fortælle lidt mere om, hvordan massagen ellers foregik, tilkøbte du mutual touch ??

På forhånd tak.

Redigeret af Listelømmel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sexo skrev, den 13.11.2024 at 22:39:

en 10/10 rating fra en helt ny profil ????

Ja jeg skrev også at det var min holdning og dette er ikke en fake profil jeg har bare ikke kunne svare da de skrev at jeg havde opbrugt min kvote og skulle gå 24 timer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nillerniller skrev, den 13.11.2024 at 22:32:

Tak @Sådet

Hvad hed hun? Hvor er hun fra? (Nationalitet). Ingen problemer med kommunikation? 

Hvad fik du mest i den time for 1600? Nuru eller lingam? Havde hun en diplom eller særlig nuru teknik? 

Brugte hun almindelig olie, glidecreme eller den traditonelle tandbaserede nuru gel? Håndklæder eller plastiklagen? 

Years of experience og 21 years lyder...

Måske du kunne fortælle lidt om selve nuru og lingam delen fra hende? 

10/10 lyder flot. 

https://annoncelight.dk/profile/Wild+Thoughts

Hej 

Jo det vil jeg meget gerne men den ville ikke lade mig skrive

Jo jeg er dansker og ja jeg er ny bruger og det har i jo også selv været engang 

Hun kommer fra Brasilien men er bosat i Spanien hun taler flydende engelsk så det var meget nemt og smidigt og komenikere og hun er ganske snaksagelig 

Hvilken type olie kan jeg ikke svare på men den var godt flydende hun havde den i en glas skål og ikke noget ud af en tupe og hun brugte mest til på nuru massagen og (ja der var rigeligt af olie) og B2b lingam massage var ikke i så lang tid men dette er nok mest min skyld hvis i forstår sådan en lille en 

Og man skal jo også huske på dette er min holdning til massagen jeg syns den var skøn og noget bedre en jeg har fået ved nogle andre og det var lige til pas for mig så hvis man ønsker en der er jordnær så er det hende 

Og nej jeg har intet diplom set og har heller ikke spurgt efter et men til gengæld gør hun det godt og som jeg har oplevet flere gange igennem mit arbejdsliv så er det også tit dem der er autodidakte der er de dygtigste jeg siger ikke at hun ikke har diplom men plot en lille hentydning til at man ikke skal tage for gode vare at hun er ung har også prøvet nogle der er noget ældre og det var bestemt ikke særlig godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...