TT123 108 Skrevet 14. November Efter en pause med besøg hos de søde piger. Blev jeg friste her i dag af en ny sød pige. Valgte at tage en for holdet. Denne søde pige var den unge skønhed, En nye pige nemlig Denisa. Hun var på på besøg ved valhalla. Først stor ros til hende.Tænk sig billederne og annonce teksten passe 100 procent på hende. Ingen overaskelses der ved ankomsten alt var som beskrevet og billederne var der hellere ikke noget at tage fejl af. Så hvis man er til en sød ung flot pige, er hun absolut et besøg værd. Syntes det er rigtig skønt at møde sådan en pige som hende. Kan kun sige det var en god oplevelses med hende. Så hende kan i roligt tage ud og besøge. Lige en pige efter min smag. Kommer gerne igen til hende. https://annoncelight.dk/showad/414693 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehulyxxx 2 Skrevet 14. November Besøgte denne skønhed i går, og havde den mest fantastiske oplevelse til dato. Det tror pokker, at det var svært at finde en ledig tid, så andre må have opdaget det samme, hvilket denne streng jo også klart indikere..... Men stiller mig op i køen af dem, som forlader stedet med en oplevelse, der bare bliver hængende i kroppen, så skønt....... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen99 8 Skrevet lørdag klokken 11:59 Hun kunne godt mindre lidt om CATTLEYA 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 52 Skrevet søndag klokken 10:44 Hun må da godt nok have mega travlt - jeg har skrevet 3 gange for at bestille en tid, men har ikke modtaget noget svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg