HamFyren222 4 Skrevet 16. November, 2024 Link til annonce https://annoncelight.dk/showad/340972 Havde enlig bestilt tid ved Pim, som jeg fik bekræftet, da jeg ankommer bliver jeg lukket in af "bagindgangen" da vi kommer ind i på værelset kan jeg så se, at det ikke er Pim, men Kran. Jeg siger at jeg har bestilt tid med Pim til hvor hun svare, at "pim har kunder" og om det er okay? Kran var meget sød og enlig en pæn nok pige og jeg var rimelig liderlig, så jeg tog chancen, så kan alle jo få lidt viden ud af det. Det starter med en massage, som hun faktisk gjorde ret godt. Hun er lille, men hun kunne godt levere en hård massage især til ryggen, ikke overdrevet med olie, ikke så meget piring undervejs, kom faktisk først til sidst i massagen. Blowjob var nu heller ikke ringe, hun suttede godt til mens kuglerne også fik en omgang ekstra "massage" Sex delen var ret kedelig, cowgirl virkede ikke helt til at hun kunne arbejde med, spurgte efter doggy men hun lagde sig om til missionary, kunne meget muligt være kommunikationen, hendes engelsk er ikke det bedste. Afslutning skete i et blowjob/handjob, det gjorde hun så godt nok, fik afsluttet ud over hende. Ingen brok der, nej hun var enlig mere "glad" og meget "smilende" over det. Kran er en fin lille pige, meget fin røv, MEN hun har desværre ikke "rigtig" nogen bryster alt i alt var det OK oplevelse, men vil ikke selv bestille tid igen ved Kran og enlig nok heller ikke ved det sted, det er desværre ikke første gang der er sket fejl på den adresse. bestilte for godt et år siden en tid ved Pin da hun var på adressen, der blev ikke åbnet for døren, jeg skrev og ringede flere gange da jeg stod der. Jeg fik svar 40minutter senere at de havde kunder, men nu var de klar, der var jeg altså godt i gang med, at slappe af på sofaen der hjemme. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg