Thaitslover 8 Skrevet 17. November Jeg mødte Tania i Odense, hun var i et villakvarter og ved adressen finder man en kælder nedgang bag huset. jeg bankede på døren og blev mødt af Tania i lækkert lingeri, Tania er super fræk, hun ligner sig selv fra billederne. Jeg fik en skylder under bruseren og pengene fik skiftet hænder. Jeg startede med at sutte hendes pik, som voksede i min mund. Den var dog ikke lige så stor som jeg havde håbet, nok 13 cm Max. Men den blev suttet længe og den var mega lækker at sutte der blev skiftet fra 69, til hende vi siden af der kneppede min hals, hvilket hendes pik har en perfekt størrelse til. Efter fik hun kondom på og kneppede mig hvilket hun gør rigtig godt, hurtigt og hårdt, hvis man er til den slags. efter dette røg kondomet af og hun kom op og spillede pik mens jeg suttede på hendes nosser, indtil hun eksploderede udover mit ansigt og i min mund. Nu var det min tur til at kneppe hende, og hold nu op hvor er hun stram. Først missionær og så hende i doggy. Hvor jeg til sidst kom. Gentagelses risiko: 10/10 pigen: 8/10 stedet: 7/10 har set i andre anmeldelser at der er blevet skrevet at hun er større end hendes billeder, det er hun ikke, hun ligner sine billeder, hvor man jo også kan se hun har nogle dejlige former https://annoncelight.dk/showad/376477 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dreamer0 5 Skrevet 18. November Besøgt hende i Aalborg 2 måneder siden. Hun var meget åben for mine ønsker. En af de gode oplevelser med ts piger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 98 Skrevet 21. November Tak for anmeldelsen! Jeg lurede på hende, da hun var inde i Køvenhavnstrup for nylig. Nu tør jeg godt besøge hende, hvis hun kommer igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Macone 4 Skrevet 2. December Thaitslover skrev, den 17.11.2024 at 09:54: Jeg mødte Tania i Odense, hun var i et villakvarter og ved adressen finder man en kælder nedgang bag huset. jeg bankede på døren og blev mødt af Tania i lækkert lingeri, Tania er super fræk, hun ligner sig selv fra billederne. Jeg fik en skylder under bruseren og pengene fik skiftet hænder. Jeg startede med at sutte hendes pik, som voksede i min mund. Den var dog ikke lige så stor som jeg havde håbet, nok 13 cm Max. Men den blev suttet længe og den var mega lækker at sutte der blev skiftet fra 69, til hende vi siden af der kneppede min hals, hvilket hendes pik har en perfekt størrelse til. Efter fik hun kondom på og kneppede mig hvilket hun gør rigtig godt, hurtigt og hårdt, hvis man er til den slags. efter dette røg kondomet af og hun kom op og spillede pik mens jeg suttede på hendes nosser, indtil hun eksploderede udover mit ansigt og i min mund. Nu var det min tur til at kneppe hende, og hold nu op hvor er hun stram. Først missionær og så hende i doggy. Hvor jeg til sidst kom. Gentagelses risiko: 10/10 pigen: 8/10 stedet: 7/10 har set i andre anmeldelser at der er blevet skrevet at hun er større end hendes billeder, det er hun ikke, hun ligner sine billeder, hvor man jo også kan se hun har nogle dejlige former https://annoncelight.dk/showad/376477 Hvor kommer hun fra, for hun er vel ikke dansk? ps. Godt indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg