Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre

vil lave en kort, men forhåbentlig sigende anmeldelse….. 

https://annoncelight.dk/showad/412601

Lemon er pigen på billederne, en smuk og meget sød ung dame, hun er netop prototypen på, hvorfor mange af os i denne gruppe sætter så stor pris på thaipiger. 

Lemon taler fint engelsk.

Hun får min absolut største anbefaling, jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lemon er en dejlig thai kvinde, varm og sensuel, sød og imødekommende og massagen efter var også go'.

Hendes petite krop er en oplevelse. Målene passer, hun har lille røv og hendes ikke helt naturlig bryster er flotte. Det blev også til genbesøg, så hende nogle gange, da hun var i Vejle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mikky skrev, for 2 timer siden:

Hun kysser ikke sådan rigtigt vel? Det er det der har afholdt mig fra at prøve hende. Ser ellers dejlig ud.

Ja, jeg ka' se hun ikke skriver noget om ydelserne. Hun kyssede ved alle mine besøg og ikke bare tantekys. Der var en anden anmelder, den første anmeldelse hun fik i Vejle, der skrev at hans besøg var med cim og slug. Det var hun ikke til da jeg så hende, jeg kunne afslutte udover brysterne.

Hun kaldte sig Ferry i Vejle.

Redigeret af GBlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det undre mig ikke. Jeg tog afsted for at møde en fræk dirty girl og så var hun sådan en kærlig lille en, ha, men det var nu heller ikke værst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...