Dylan 41 Skrevet 17. November Kære brødre vil lave en kort, men forhåbentlig sigende anmeldelse….. https://annoncelight.dk/showad/412601 Lemon er pigen på billederne, en smuk og meget sød ung dame, hun er netop prototypen på, hvorfor mange af os i denne gruppe sætter så stor pris på thaipiger. Lemon taler fint engelsk. Hun får min absolut største anbefaling, jeg kommer helt sikkert igen. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snacks 1 Skrevet søndag klokken 13:44 Kan du sige noget om stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 41 Skrevet søndag klokken 13:46 Ja det er en privat lejlighed i Kolding C. med gode parkerings forhold, ok diskret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 264 Skrevet søndag klokken 15:20 Lemon er en dejlig thai kvinde, varm og sensuel, sød og imødekommende og massagen efter var også go'. Hendes petite krop er en oplevelse. Målene passer, hun har lille røv og hendes ikke helt naturlig bryster er flotte. Det blev også til genbesøg, så hende nogle gange, da hun var i Vejle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 34 Skrevet søndag klokken 16:24 Hun kysser ikke sådan rigtigt vel? Det er det der har afholdt mig fra at prøve hende. Ser ellers dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylan 41 Skrevet søndag klokken 16:30 Jeg ved det ikke, men hun har SÅ meget andet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 264 Skrevet søndag klokken 18:25 (edited) mikky skrev, for 2 timer siden: Hun kysser ikke sådan rigtigt vel? Det er det der har afholdt mig fra at prøve hende. Ser ellers dejlig ud. Ja, jeg ka' se hun ikke skriver noget om ydelserne. Hun kyssede ved alle mine besøg og ikke bare tantekys. Der var en anden anmelder, den første anmeldelse hun fik i Vejle, der skrev at hans besøg var med cim og slug. Det var hun ikke til da jeg så hende, jeg kunne afslutte udover brysterne. Hun kaldte sig Ferry i Vejle. Redigeret søndag klokken 18:35 af GBlover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1395 Skrevet mandag klokken 08:14 Jeg har også besøgt hende en del gange....både med CIM og COF. Måske er det lige hvad hun er i humør til på dagen. Men rigtig dejlig pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 264 Skrevet mandag klokken 18:29 Ja, det undre mig ikke. Jeg tog afsted for at møde en fræk dirty girl og så var hun sådan en kærlig lille en, ha, men det var nu heller ikke værst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg