ole22222 42 Skrevet 17. November, 2024 (edited) Hej er jævnligt på gennemkørsel i Nyborg og kunne godt bruge en glædespige når jeg er der. ved nogen om der er kvinder i Nyborg, der sælger glæde Redigeret 17. November, 2024 af ole22222 Overskrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 588 Skrevet 17. November, 2024 (edited) Søg på Nyborg med filtre. Så kommer der flere hits frem. https://annoncelight.dk/showad/408244 Der kan man bla se Silje, der garanteret er anmeldt på eg https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Siljenips&search_and_or=or Redigeret 17. November, 2024 af nillerniller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1218 Skrevet 17. November, 2024 Der er, såvidt jeg ved ingen piger fast i Nyborg. Heller ikke Thai med ekstra services. Der er med mellemrum besøgende piger der lejer et sted i Nyborg og annoncerer nogle dage. Jeg har været heldig at træffe den dejlige @JenniferRomantica der, men det er absolut en undtagelse - måske en gang om året at hun er der. Så det er ikke let at træffe søde GP’er i Nyborg. Mulighederne i Odense, tæt på motorvejen er langt bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 52 Skrevet 17. November, 2024 Jeg bor i Nyborg også men kører til en dejlig thai i munkebo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 34 Skrevet 18. November, 2024 I nyborg er der ikke noget , jeg kører til Kerteminde, hvis der skal ske noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14347 Skrevet 19. November, 2024 latex skrev, for 12 timer siden: I nyborg er der ikke noget Der er stadig et sted i Nyborg med danske piger, Silje er der i dag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1218 Skrevet 20. November, 2024 Liv skrev, den 19.11.2024 at 06:52: Der er stadig et sted i Nyborg med danske piger, Silje er der i dag. Ja, der kommer fra tid til anden piger på dette sted. 4 forskellige har jeg observeret (vis annoncer) indtil nu. Jeg har besøgt 2. Fine lokaler selvom det ser lidt træt ud udefra. Diskret og med meget fine parkeringsmuligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonesFyn 7 Skrevet 23. Januar Liv skrev, den 19.11.2024 at 06:52: Der er stadig et sted i Nyborg med danske piger, Silje er der i dag. Det er desværre for lokale ikke så diskret, private naboer og virksomheder er meget opmærksomme på hvad der foregår på adressen - ikke at de melder noget - men er meget nysgerrige og ynder at tale om det. Det er lidt ærgerligt, ellers skønne piger der kommer på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 24. Januar latex skrev, den 18.11.2024 at 18:01: I nyborg er der ikke noget , jeg kører til Kerteminde, hvis der skal ske noget Hvad sker der i Kerteminde??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 34 Skrevet 25. Januar Jeg køre til Kerteminde og får thai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 26. Januar latex skrev, den 25.1.2025 at 16:49: Jeg køre til Kerteminde og får thai Hvad indeholder thaibesøg og hvad er prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latex 34 Skrevet 6. Februar Tror jeg giver 500 for en gang olie massage, og 300 for HJ oven i købet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 52 Skrevet 7. Februar De herrer- kan kun anbefale at kører til munkebo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 42 Skrevet søndag klokken 14:11 anna32242 skrev, 1 time siden: hello Her, har du et link til din annonce? øer du i Nyborg i den kommende uge? Viking Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg