cowgirl.90 429 Skrevet 19. November, 2024 Tusind tak for alle de piger som anmelder så flittig uvelkommene, useriøse og grænseoverskridende fyr som man helst skal gå en buge ud om. Da har været 2 som har ønsket om en møde i dag. Begge er blev meget ofte reporter som farligt og useriøst... Tak piger. 12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 208 Skrevet 19. November, 2024 cowgirl.90 skrev, for 31 minutter siden: Tusind tak for alle de piger som anmelder så flittig uvelkommene, useriøse og grænseoverskridende fyr som man helst skal gå en buge ud om. Da har været 2 som har ønsket om en møde i dag. Begge er blev meget ofte reporter som farligt og useriøst... Tak piger. SKØNT når i kan hjælpe og guide hinanden. Det er virkeligt fantastisk.. Mere af det tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 429 Skrevet 19. November, 2024 Sommer79 skrev, for 10 minutter siden: SKØNT når i kan hjælpe og guide hinanden. Det er virkeligt fantastisk.. Mere af det tak Gør jeg mig upopulær hvis jeg skrev at du har faktisk dårlig anmeldelse? Det har jeg ikke optaget sidst. Men måske er du selv klar over det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 400 Skrevet 19. November, 2024 cowgirl.90 skrev, for 42 minutter siden: Gør jeg mig upopulær hvis jeg skrev at du har faktisk dårlig anmeldelse? Måske bedre at sende det i en direkte besked i stedet for forum? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 208 Skrevet 19. November, 2024 cowgirl.90 skrev, for 43 minutter siden: Gør jeg mig upopulær hvis jeg skrev at du har faktisk dårlig anmeldelse? Det har jeg ikke optaget sidst. Men måske er du selv klar over det.. Næh det gør du bestemt ikke. Jeg tror jeg ved hvem der har noteret mig som “dårlig anmeldelse” jeg har nogle fysiske rygproblematikker samt en teenage dreng der dukker op ud af det blå. Så jeg har desværre oplevet at skulle aflyse et par gange uheldigvis. men jeg ved at ingen af dem jeg faktisk har besøgt har noget dårligt at sige. Tværtimod. jeg ville dog ønske at hende/dem som har noteret mig som useriøs lige ville kontakte mig. For jeg er oprigtigt en empatisk og behagelig mand. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 208 Skrevet 19. November, 2024 køb dansk skrev, for 1 minut siden: Måske bedre at sende det i en direkte besked i stedet for forum? Gør ikke mig noget. Jeg har intet at skjule 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1845 Skrevet 19. November, 2024 Sommer79 skrev, for 3 minutter siden: Gør ikke mig noget. Jeg har intet at skjule Men det er stadig irrelevant for forum, når det kun handler om dig! Så, JO @cowgirl.90 skulle have sendt en PM istedet - også selvom i begge synes at det er ok. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cowgirl.90 429 Skrevet 19. November, 2024 Sommer79 skrev, for 49 minutter siden: Næh det gør du bestemt ikke. Jeg tror jeg ved hvem der har noteret mig som “dårlig anmeldelse” jeg har nogle fysiske rygproblematikker samt en teenage dreng der dukker op ud af det blå. Så jeg har desværre oplevet at skulle aflyse et par gange uheldigvis. men jeg ved at ingen af dem jeg faktisk har besøgt har noget dårligt at sige. Tværtimod. jeg ville dog ønske at hende/dem som har noteret mig som useriøs lige ville kontakte mig. For jeg er oprigtigt en empatisk og behagelig mand. Jeg synes det fedt at du fik nu den mulighed at forsvare dig her i forum... Jeg synes også selv at du har været hele vejen igennem vores kontakt været søde og flink. Jeg var faktisk overrasket da jeg fandt dig... Men nu kan de ande piger finde din begrundelse og du kan måske skrev hvem du er på Eroguid for at Anmeldelse af dig vigter ikke så stærkt. Og undskylde Stapler. Det er jo en forum hvor kun piger må blev anmeldt og ikke man gøre opmærksom på anmeldelse af mander på en ande side.... Det har jeg lige glemt....siden er her for at mander kan reporter piger ikke omvendt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 19. November, 2024 Det handler i bund og grund om gensidig tillid respekt, selvfølgelig skal man overholde en aftale, men alle kan jo blive forhindret, også aflyser man selvfølgelig i god tid og ikke 5 minutter før! Og det er selvfølgelig helt uacceptabelt at bestille en tid og ikke at møde op og uden at aflyse. Jeg forstår ikke at nogen kan være så respektløs! Men vi må desværre nok erkende at der er flere "Bjarne A" typer der åbenbart får udløsninger af at genere og spilde andres tid, jeg ved ikke hvad der er gået galt i deres opdragelse eller om de er blevet tabt ved fødslen. I de tilfælde er det godt at GP'erne har mulighed for at advare hinanden, så de typer kan bliver blokeret for at booke flere aftaler. Husk der er et menneske i den anden ene af sms beskederne, som der fortjener at blive behandlet med respekt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg