Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/299100

virkelig en dejlig kvinde, eftersom der er mange der bruge fake billeder osv.

Hendes billeder passer super godt. Nem at få en aftale med, og fra start til slut en super dejlig oplevelse. 

havde sat mig for at jeg ville besøge hende mens hun var i Aalborg, aftale tid og at skulle have 30 min. Blev modtaget af en meget smuk kvinde, og fik hele turen med kys, slik hende og sex i de stillinger man nu vil. Gik derfra meget tilfreds og skal klart besøge hende når hun vender tilbage.

hun har ikke travlt og brugte den sidste tid på at ligge og snakke med hende.

stedet nemt at finde, dog er det lige midt i aalborg.

kvinde 10/10 - så fræk en sag

stedet 8/10 satme mange mennesker på gaden, men gør man gerne for hende.

sex 10/10 der mangler ikke noget. Kæmpe plus med ikke at betale ekstra for kys og slik

Redigeret af Aalborgman9000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig noget af vejen..

Hendes billeder er bestemt af hende og meget retvisende what you see is what you get.

Hun er også både sød og imødekommende og stresser ikke den mindste smule du får tiden du har betalt for.

Jeg har dog været en smule uheldig, at kys har været stort set ikke eksisterende de gange jeg har besøgt hende. Inden nogen nu vil antyde det, så vil jeg straks sige, at jeg både kender til brugen af, vand sæbe, tandbørste, tandpasta, tyggegummi osv. Så med andre ord min hygiejne fejler ikke noget.

Jeg har et par skal vi kalde det skønhedsfejl alt efter øjet der ser og dem fortæller jeg selvfølgelig altid pigen om inden et besøg dels for at undgå pinlige episoder og skuffelser, dels for at pigen kan overveje om hun ønsker mit selskab og kan / vil yde en god service.

Redigeret af Claesen
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...