onkelpoul 77 Skrevet for 12 timer siden (edited) https://annoncelight.dk/showad/413370 Jeg fik et virkeligt godt blowjob i min bil her til aften. Hun ved hvad hun laver. Jeg kan godt blive ramt af “granatchok”, når det er bukserne ned og i gang, men enten skete det ikke eller også var skills bare rigtig gode. Jeg hælder til det sidste. Sød og køn pige. Det skal jeg helt sikkert igen. Bukserne nede om hælene i familiebilen og trafikken tæt på kan også noget. Nem kommunikation. Endte i en privat indkørsel og glanede lidt - heldigvis ingen hjemme. Det skal man altså ikke, så ved I det Redigeret for 12 timer siden af onkelpoul Stavefejl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 396 Skrevet for 11 timer siden Fin anmeldelse - forstår bare ikke lige sidste linje? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 77 Skrevet for 4 timer siden Det var bare et af de der øjeblikke, som opstår ofte. Man følger anvisninger så godt man nu kan, og prøver at bruge sin fornuft for at finde ud af, om man nu er det rigtige sted. Det var jeg ikke, og holdt simpelthen i en mørk carport ved nogens hus. Det var langt mere enkelt, end jeg kom frem til, men jeg havde altså lige et minut i en carport, hvor jeg spejdede i alle retninger. Måske røber jeg at jeg ikke er helt ny med “glane”? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg