Farvel25 82 Skrevet 20. November For en gang skyld et af de gode øjblikke ; ) få år tilbage så jeg Trans Valeria at hun var i Horsens, men da jeg desværre ikke har kørekort eller bil og bosat i Århus syntes jeg der var lidt langt til Horsens på jernhesten eller med toget. Da jeg syntes tit at hverken billeder eller servis holder stik med det som man aftaler over telefonen. Så denne gang var hun i Århus. Og jeg slog straks til. Jeg fik kopieret nummer og fik det smidt ind i whats app. Hvor 2 hurtiger sms’er frem og tilbage blive lavet et video-opkald hvor jeg fik fornøjelsen at se Valeria for første gang. For de billeder hun bruger på hendes profil er de sammen som for år tilbage. Men hvor var hun smuk og charmerne. Men meget smukke brune øjerne. Og hun taler godt engelsk, vi fik aftalt at jeg skulle kigge forbi også sendet hun adressen som var i Århus C. Vi aftalte hvornår jeg skulle være der og pris. Jeg hoppet hurtig i bad og på jernhesten. Nede og parker cyklen ved Magasin og gik efter GPS’en de sidste 30 meter. Privat opgang mellem 2 cafter ved å’en… hade folk på begge sider af mig, og absolut ingen hade mistanke om at jeg nu skulle op og cykle på jernhest nummer 2 ; ) jeg trykket på dør telefonen og Wupti døren gik op. Jeg kæmpe mig op til døren og puste og stønne af nervøsitet på vej op til hende ; ) jeg banke på døren og den gik op. Jeg blive budt inden for i den flottes lejlighed. Jeg fik for første gang øjen kontakt med Valeria. som snakket stille og roligt til mig, fik hurtig en ro over mig. Der var ikke noget stres eller hast værk her. Vi snakket stille og roligt om Århus og hun tilbød mig noget og drikke, hun viste mig ind i hendes rum. Og vi fixet pengene. Hun gav mig et knus og sag hun kom tilbage om 2 minutter. Der gik ikke en gang 1 minut så stod hun i værlset og hun lukket døren med det ene ben. Hun sag jeg skulle komme tætter på hende hun begyndt og trække mig tæt ind til hende og jeg kunne dufte hende og hendes perfume. Hun holdet om mig i langtid hun begyndt og kysse mig lidt på halsen og køre hendes hånd op af min maven. Jeg skal være ærlige og sige at jeg blive så nervøs at jeg gik helt i stå. ; ) men efter lidt tid vågnet jeg igen. Vi Hjalp hinanden med og tag styk for styk tøj af. så kunne jeg mærke hende pik mod mit Højer ben. Hun kigget på mig og spurte om jeg vil tag den i munden og sutte lidt på slikke pinden før vi gik over i sengen. hun presset mig langsomt nede mellem hendes bryster og presset mit hovdet ind i hendes bryster og holdet mig fanget der. Jeg fik mere og mere lyste til og skulle smage på slikke-pinden og prøvet og trække mig hovdet der nede. Med nej nej jeg skulle blive mellem hendes bryster lidt i nu. da jeg enlige kom fri fra hendes tag kørte mit hovdet langsomt nede over hendes mave som dufte dejlige Jeg kunne mærke hendes slike-pind ramme min hage. Jeg tog den i munden og begyndet og sutte den langsomt. Jeg trak hendes undertøj af hendes så jeg hade frit udsyn til slikke-pinden. Som jeg sutte længe. Hun begynde langsomt at presse den længer nede i min hal. ; ) jeg bliv selv mere og mere modig som tiden gik. Så tog den hele vejen ; ) fuck jeg bliv liderlig af det ; ) Hun lægger sig på sengen og jeg forsætter med at sutte hende… efter noget tid spør hun om hun skal tag mig bagfra. Som jeg takker pæn JA til. Hun ligger mig nede på sengen og trække min røv op i luften. Klasker mig et par gang hårdt på ballerne. Hun finder en kondom frem og tager den på. Jeg kan mærk hun køre hendes hovdet mellem mine baller og der kommer lidt cream på for kan mærke det er lidt koldt hehe hun udvider mig med hendes hovde meget langsomt hun begynder så småt at komme stille og roligt op i mig og længer og længer ind i mig. Jeg må nok sig hun er mester i at hun presser sig op. For hendes pik er temmelig tyk. Og jeg har ikke den store erfaring med stor pikke. Da jeg normalt kun har besøgt ladyboys med en mere normal størelse pik ; ) hun sag jeg var meget stram og det tog jeg som en go ting. Kun mærke jo mere hun kørte mig til jo mere liderlig bliv hun ; ) så kom fordi jeg var så lidelige hehe Resten må i tænke jer til : ) Pigen - 10 Sted - 8 Kontakt - 10 Pris fair for den servis jeg fik hun snakket om hun skulle til Kolding https://annoncelight.dk/showad/411406 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 23. November Hun ser godt nok sød og dejlig ud, tunge kysser hun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter123 85 Skrevet 29. November Nåede hende desværre ikke. Håber st hun kommer retur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 29. November Jeg kan nu godt li at der er noget af det første man gør, kysse og så lidt tungekys, kan se hun er i Kolding, den tur kan jeg nu godt tage hvis hun er pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg