Hop til indhold
TT boi

Italiensk for begyndere: Sweet Meli

Recommended Posts

Sweet Meli

Italiensk for begyndere eller eksperter!!

Jeg vil sige, at jeg er et sted mellem en begynder og en ekspert.
Jeg har besøgt min andel af kvinder i branchen, både gode og dårlige! Som sagt er jeg måske ikke ekspert, men jeg er heller ikke nybegynder.
Meli er langt en af de bedste oplevelser, jeg har haft i år. Absolut top 10. Men jeg har også haft en tidligere bare ok oplevelse sammen med hende. 
Jeg er faktisk 100% sikker på, at jeg vil besøge hende igen og er ret sikker på, at hver gang jeg vil være så heldig at opleve hende igen, så bliver det kun bedre og bedre.

Efter mange overvejelser har jeg valgt at besøg Sweet Meli igen i dag. Det vil sige til runde 2. 
Skønheden har prydet os i København i et stykke tid nu, flere år, jeg ved ikke præcis hvornår, men det er irrelevant. 

Det, der er relevant, er, at vi alle skal give flere chancer.  Forklaringen følger nu, jeg besøgte som sagt den dejlige dame sidste år. Jeg troede, det var to år siden, men hun kunne se vores sidste beskeder fra vores første møde.

Vores første møde var hverken godt eller dårligt. Jeg vil ikke sige, at hun havde en dårlig dag, men nok mig. Du får, hvad du giver ved hvert besøg. Mit første besøg skulle være med en anden pige, men det viste sig ikke at være som forventet. Men når du har lyst til at besøge en pige, går du på nettet og finder et alternativ.

Jeg faldt hurtigt for Meli (jeg tror hun hed Melinda på det tidspunkt), som var en smuk pige med gode anmeldelser, som jeg havde i kikkerten. Jeg var på et hurtigt besøg den gang på 30 min, ingen ekstra ydelser. Som sagt var mit besøg hverken godt eller dårligt. Jeg skulle bare af med det pres, der var inde i mig den dag.

Men tilbage til nutiden og hvorfor jeg valgte Meli i dag. Eller faktisk i går, fordi jeg med lidt erfaring har erfaret, at det faktisk er godt at planlægge et besøg på forhånd og aftale ønsker og forventninger via sms. Her fik vi afklaret prisen og diverse ydelser mm som sædvanligt.
Men vi endte også med at flirte lidt frem og tilbage, jeg kan måske gå så langt som at kalde det et lille forspil inden det for alvor skete hjemme hos hende. 

Jeg valgte at besøge hende igen, fordi jeg har læst så mange anmeldelser af, hvor godt et møde de har haft med hende. Og jeg tænkte, hvordan i alverden kan det være! Vores første gang var ikke noget særligt. 
Men jeg lagde heller ikke noget ind i det første møde. Det var i sidste øjeblik, jeg ankom. Ingen opbygning af spænding eller lyst. Bare ind og ud igen.

Af forsigtighedsprincip valgte jeg 30 min sjov med hende, fordi min første gang bare var okay. Jeg foretrækker GFE-tjenester, så disse ekstra tjenester blev tilføjet til hendes basispris, næsten standard efterhånden. Prisen var ikke billig, men ikke dyr i betragtning af den service, hun leverer.

Hun bor i Ørestad tæt på en metrostation med ret gode parkeringsmuligheder super tæt på. Kommunikationen var god op til og for den sags skyld også efter besøget. Lejligheden var let at finde og diskret nok for mig. Jeg har set pigen før, så jeg vidste, hvem jeg så, men hun er bare så godt drejet og absolut drop dead gorgeous! Det smil kan smelte enhver hærdet mand.

Jeg betalte, snakkede lidt, gik i bad og gik så ud til den lille godbid. Jeg fortalte hende, at jeg synes, hun har tabt sig lidt siden sidste gang, vi mødtes, ikke fordi hun var stor eller tyk, da vi mødtes første gang. Men hun har bekræftet, at hun har tabt et par kilo.
Hun er i hvert fald toptrænet, ekstrem god form, men stadig super feminin. Ja, hun har silikonebryster, de er meget naturlige og passer perfekt til hendes krop. Dejlige appetitlige brystvorter, stram numse og den smukkeste sommerfugl! Meli kysser ikke noget dybt, men godkendt fra min side.

Hun har super lækker og blød hud, som silke faktisk! Der er ingen tvivl om, at hun tager sig af den dejlige krop. Ekstremt smukke og pirrende øjne og det lækreste smil. Hun er nem at grine, hvis bare alle piger var lige så smilende som hende.

Vi hver især ved hvad vi kan lide, Meli styrt mere en fint min lyster. I kender lågen gymnastik. 
Pillowtalk var sublimt, Meli er klog og dejligt og snak med. God til engelsk men bedre til at elske med! Hun var flinke med tiden, vi gik lidt over min 30 min, vi fik vidst snakket lidt for meget, men ingen stress af hovedet.

Så spørgsmålet er bare hvornår jeg skal besøg hende igen!?!?!?

God jagt! T

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n2280/1285/sweet-and-sexy-italian-meli-best-gfe-and-passionate-now-in-cph-oerestads-erotic-massage-slim-and-amazing-body-real-pic-100

Del dette indlæg

Link til indlæg

@TT boi What I could say more then a honestly THANK YOU for a second chance, thanks for realize that we are human and maybe you have a bad day but always can be a space for a second<3i really appreciate your honesty words about me :) and I am looking forward to see you next time <3……to be continued :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, den 21.11.2024 at 01:28:

Sweet Meli

Italiensk for begyndere eller eksperter!!

Jeg vil sige, at jeg er et sted mellem en begynder og en ekspert.
Jeg har besøgt min andel af kvinder i branchen, både gode og dårlige! Som sagt er jeg måske ikke ekspert, men jeg er heller ikke nybegynder.
Meli er langt en af de bedste oplevelser, jeg har haft i år. Absolut top 10. Men jeg har også haft en tidligere bare ok oplevelse sammen med hende. 
Jeg er faktisk 100% sikker på, at jeg vil besøge hende igen og er ret sikker på, at hver gang jeg vil være så heldig at opleve hende igen, så bliver det kun bedre og bedre.

Efter mange overvejelser har jeg valgt at besøg Sweet Meli igen i dag. Det vil sige til runde 2. 
Skønheden har prydet os i København i et stykke tid nu, flere år, jeg ved ikke præcis hvornår, men det er irrelevant. 

Det, der er relevant, er, at vi alle skal give flere chancer.  Forklaringen følger nu, jeg besøgte som sagt den dejlige dame sidste år. Jeg troede, det var to år siden, men hun kunne se vores sidste beskeder fra vores første møde.

Vores første møde var hverken godt eller dårligt. Jeg vil ikke sige, at hun havde en dårlig dag, men nok mig. Du får, hvad du giver ved hvert besøg. Mit første besøg skulle være med en anden pige, men det viste sig ikke at være som forventet. Men når du har lyst til at besøge en pige, går du på nettet og finder et alternativ.

Jeg faldt hurtigt for Meli (jeg tror hun hed Melinda på det tidspunkt), som var en smuk pige med gode anmeldelser, som jeg havde i kikkerten. Jeg var på et hurtigt besøg den gang på 30 min, ingen ekstra ydelser. Som sagt var mit besøg hverken godt eller dårligt. Jeg skulle bare af med det pres, der var inde i mig den dag.

Men tilbage til nutiden og hvorfor jeg valgte Meli i dag. Eller faktisk i går, fordi jeg med lidt erfaring har erfaret, at det faktisk er godt at planlægge et besøg på forhånd og aftale ønsker og forventninger via sms. Her fik vi afklaret prisen og diverse ydelser mm som sædvanligt.
Men vi endte også med at flirte lidt frem og tilbage, jeg kan måske gå så langt som at kalde det et lille forspil inden det for alvor skete hjemme hos hende. 

Jeg valgte at besøge hende igen, fordi jeg har læst så mange anmeldelser af, hvor godt et møde de har haft med hende. Og jeg tænkte, hvordan i alverden kan det være! Vores første gang var ikke noget særligt. 
Men jeg lagde heller ikke noget ind i det første møde. Det var i sidste øjeblik, jeg ankom. Ingen opbygning af spænding eller lyst. Bare ind og ud igen.

Af forsigtighedsprincip valgte jeg 30 min sjov med hende, fordi min første gang bare var okay. Jeg foretrækker GFE-tjenester, så disse ekstra tjenester blev tilføjet til hendes basispris, næsten standard efterhånden. Prisen var ikke billig, men ikke dyr i betragtning af den service, hun leverer.

Hun bor i Ørestad tæt på en metrostation med ret gode parkeringsmuligheder super tæt på. Kommunikationen var god op til og for den sags skyld også efter besøget. Lejligheden var let at finde og diskret nok for mig. Jeg har set pigen før, så jeg vidste, hvem jeg så, men hun er bare så godt drejet og absolut drop dead gorgeous! Det smil kan smelte enhver hærdet mand.

Jeg betalte, snakkede lidt, gik i bad og gik så ud til den lille godbid. Jeg fortalte hende, at jeg synes, hun har tabt sig lidt siden sidste gang, vi mødtes, ikke fordi hun var stor eller tyk, da vi mødtes første gang. Men hun har bekræftet, at hun har tabt et par kilo.
Hun er i hvert fald toptrænet, ekstrem god form, men stadig super feminin. Ja, hun har silikonebryster, de er meget naturlige og passer perfekt til hendes krop. Dejlige appetitlige brystvorter, stram numse og den smukkeste sommerfugl! Meli kysser ikke noget dybt, men godkendt fra min side.

Hun har super lækker og blød hud, som silke faktisk! Der er ingen tvivl om, at hun tager sig af den dejlige krop. Ekstremt smukke og pirrende øjne og det lækreste smil. Hun er nem at grine, hvis bare alle piger var lige så smilende som hende.

Vi hver især ved hvad vi kan lide, Meli styrt mere en fint min lyster. I kender lågen gymnastik. 
Pillowtalk var sublimt, Meli er klog og dejligt og snak med. God til engelsk men bedre til at elske med! Hun var flinke med tiden, vi gik lidt over min 30 min, vi fik vidst snakket lidt for meget, men ingen stress af hovedet.

Så spørgsmålet er bare hvornår jeg skal besøg hende igen!?!?!?

God jagt! T

https://dereferer.me/?https%3A//nympho.dk/n2280/1285/sweet-and-sexy-italian-meli-best-gfe-and-passionate-now-in-cph-oerestads-erotic-massage-slim-and-amazing-body-real-pic-100

Tak for et super detaljeret review. Kan sagtens sætte mig ind i hvordan du måtte have haft det. Havde næsten helt glemt hvordan jeg selv oplevede hende. Jeg skal da helt sikkert tilbage til Meli igen. Har hørt hun bliver bedre og bedre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Girls-friend skrev, for 12 timer siden:

Tak for et super detaljeret review. Kan sagtens sætte mig ind i hvordan du måtte have haft det. Havde næsten helt glemt hvordan jeg selv oplevede hende. Jeg skal da helt sikkert tilbage til Meli igen. Har hørt hun bliver bedre og bedre. 

Ja, jeg tør ikke tænke på, hvordan det kunne blive bedre. Jeg tror, det vil være vanedannende.!

Del dette indlæg

Link til indlæg
skripter skrev, den 5.12.2024 at 17:43:

Hvad er hendes priser? Og er hun italiener?

Skriv til hende om priser og de ydelser du ønsker. Hun er ikke billig og heller ikke dyr. 
men kvalitet koster. Og jeg synes, hun er i den øverste del af de smukkeste piger, der har besøgt Danmark. 
Ja, jeg tror hun er ægte italiener, har ikke set hendes pas, men måske skulle jeg spørge næste gang vi ses.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ikke italiener, men rumæner. Det er der heller ikke noget galt i. 
jeg har besøgt hende før, og var ikke videre imponeret over hendes service.

og ja billigt var det ikke, jeg betalte 2500 pr  time med owo  

Men hun er smuk og snakker et rigtig godt engelsk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hello:) @Cardandcash It's nothing wrong if you are Romanian or Spanish or whatever you are, that's less matter in my opinion. And yes I am Italian 100%  <3 and about the prices, yes I know I am high but that my choice and another rule that I have it's about under respect to write them here.  
If you Gentlemen's want to find out about my services and prices, feel free to ask me always but I don't like to have my privacy written here! 
What's happening or how is going our “short relationship ship” :wub: I want to keep it our secret and between  two of us….  lovely night from Sweet Meli<3 

Redigeret af Sweet Melinda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kortogkontant skrev, 1 time siden:

Hun er ikke italiener, men rumæner. Det er der heller ikke noget galt i. 
jeg har besøgt hende før, og var ikke videre imponeret over hendes service.

og ja billigt var det ikke, jeg betalte 2500 pr  time med owo  

Men hun er smuk og snakker et rigtig godt engelsk. 

Nej, der er ikke noget galt med det ene eller det andet land. Jeg er ret sikker på, at hun er fra Italien. Men det betyder ikke rigtig noget. 
Mine første møde var ikke specielle, men som jeg skriver længere oppe, burde vi alle give flere chancer. Måske ramte jeg en off-day, den første gange. 
Jeg kan nu sige, at efter et par gange mere bliver det kun bedre og bedre. Jeg synes dog at 2500 for en time med owo er en fair pris for den service hun giver mig. Og hvor er hun lækker. Nogle vil måske sige opti-fuck, men det er ikke helt rigtigt, for den service hun giver er sublim. Det har været meget intimt. 
Så har pillow talk også været fantastisk. Og ikke noget med at blive smidt ud lige efter. 
Dejlig, sød, sexet og meget mere. Naboens ekstremt hotte datter. Hahahaha

Redigeret af TT boi
Rettelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

And by the way if some girls hide the nationality or them identity it's just because they want to stay safe and put a limit between what we/they do here and private life :)we/they also have a private life like you too Gentlemen's and you all should respect that because we do too<3

Redigeret af Sweet Melinda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kortogkontant skrev, for 13 timer siden:

Jeg ønsker at trække min tidligere udtalelse om hendes nationalitet tilbage.

God stil Kortogkontant:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TT boi skrev, den 23.11.2024 at 09:36:

Ja, jeg tør ikke tænke på, hvordan det kunne blive bedre. Jeg tror, det vil være vanedannende.!

Det kan jeg kun bekræfte. Så dit oprindelige skriv og tænkte: Hende kunne jeg godt tage en time mere med. Det blev så til en del penge på det sidste. Synes hun har udviklet sig dejligt. Hun er stadig gude smuk og uimodstålig, når hun står der nøgen. Og man må også stadig røre - læs gramse:wub: inden for rammerne. Men måden hun lydder når vi først går i gang, kan få liv i selv den ældste Apollo raket.:rolleyes:  Kan simpelt hen ikke stå for måden hun “svarer igen på” når vi ligger der.:x

Og nu siger hun at hun rejser et par måneder. Det er jeg sku ikke meget for:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Meli for første gang i dag - og hold nu op en dejlig pige. Perfekt besøg, lækker lækker pige og mega god service i rolige og flotte rammer. Vigtigt for mig at det er nogenlunde diskret og det er det. 

Lidt tid siden jeg sidst har været aktiv så var nervøs for at skyde kanonen af for hurtigt men det gik overraskende godt - hvilket jeg ikke havde troet da jeg så hende nøgen - holy fuck en krop.

Sød, smilende, intelligent og hamrende fræk - mums for en godte. 

Meli er bestemt et besøg værd - næste gang jeg på de kanter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skumslukkeren skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte Meli for første gang i dag - og hold nu op en dejlig pige. Perfekt besøg, lækker lækker pige og mega god service i rolige og flotte rammer. Vigtigt for mig at det er nogenlunde diskret og det er det. 

Lidt tid siden jeg sidst har været aktiv så var nervøs for at skyde kanonen af for hurtigt men det gik overraskende godt - hvilket jeg ikke havde troet da jeg så hende nøgen - holy fuck en krop.

Sød, smilende, intelligent og hamrende fræk - mums for en godte. 

Meli er bestemt et besøg værd - næste gang jeg på de kanter.

Ja hun er sku’ dejligt! Skal snart på besøg igen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
The foam extinguisher wrote, on 24.2.2025 at 20:23:

I visited Meli for the first time today - and now stop by a lovely girl. Perfect visit, lovely lovely girl and great service in a quiet and beautiful setting. Important for me that it is fairly discreet and it is. 

It's been a while since I've been active so I was nervous about shooting the cannon too quickly but it went surprisingly well - which I wouldn't have believed when I saw her naked - holy fuck a body.

Sweet, smiling, intelligent and incredibly naughty - yum for a treat. 

Meli is definitely worth a visit - next time I'm in the area.

Oh:rolleyes:, i really appreciate that you had a little  time for writing few words about me<3. You also was to sweet and we had a mach:D. Be safe until next time we see. Kisses Meli<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...