Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis man har læst mit tidligere indlæg vedrørende en kommunikations fejl mellem Ip Ip's telefondame og mig vil man forstå denne anmeldelse lidt bedre.

Jeg havde bestilt en tid hos Ip Ip i bagsværd og denne gang var Ip Ip ledig. Der var ingen kommunikationsbrist og Ip Ip åbnede døren iført en lille sort cocktailkjole.
Det første Ip Ip gjorde var at undskylde for misforståelsen sidste gang og hun håbede ikke jeg var sur på hende. Det er altid en god start når kortene bliver lagt på bordet med det samme, så jeg fortalte at sidst var jeg irriteret over misforståelsen, men at jeg ikke var mere sur end at jeg stod her igen.

Vi kom ind på værelset og inden længe havde Ip Ip pillet tøjet af mig og var i gang med at give mig den helt store sutte tur. Op på briksen med mig og Ip IP tor kjolen af for at kunne give mig en super B2B massage der også inkluderede at jeg blev slikket fra top til tå. En ordentlig gang rimming for efter at blive bedt om at vende mig om på ryggen. Igen tog Ip Ip mig i munden og inden længe var vi klar til at knalde. Der gik ikke længe før jeg var klar til at overgive mig og seancen var slut.

Ip Ip har i min bog virkelig rodet bod på den misforståelse der var tidligere og jeg skal helt sikker tilbage og besøge hende igen. Jeg må bare sige at hun er super fræk og er med på stort set alt. Hun er sød, sjov og sexet.

Jeg brugte en time sammen med hende, hvilket passede meget godt til mig. Det virkede ikke som om hun holdt øje med tiden, men jeg kan selv bedst lide at holde mig indenfor den aftalte tid. Super besøg og prisen var yderst rimelig.

Desværre har Ip Ip ikke en annonce oppe i øjeblikket, så jeg kan ikke linke, men håber hun snart er på igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Pete skrev, den 25.11.2024 at 14:20:

Hun svarer desværre ikke når jeg ringer/ skriver. 

Jeg har også opgivet hende af samme grund 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hovsa_det er var ikke mig skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke ipip i skal straffe.  men mamasas hun er telefon passer, og ikke altid god til at svare eller vender tilbage. nogen gange kan det også betale sig bare dukke op

Hvis du bare dukker op der bliver du ikke lukket ind - kun med aftale. Og ringer man forgæves skyldes det at de prioriterer faste og gamle kunder først - er man for aggressiv i sin ønske om at komme kan man også blive afvist af den grund - blot til info

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er kommet der flere gange uden aftale,
Og kommet ind 

også hvor jeg har forsøgt at ringe, men ikke fået hul igennem heller ikke på SMS.

men da jeg kom og ringede på havde ipip tid og ikke haft kunder  

så synes jo det er lidt øv hvis telefonen ikke bliver passet

men ja faste og gamle kunder prioriteres

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hovsa_det er var ikke mig skrev, for 8 minutter siden:

Er kommet der flere gange uden aftale,
Og kommet ind 

også hvor jeg har forsøgt at ringe, men ikke fået hul igennem heller ikke på SMS.

men da jeg kom og ringede på havde ipip tid og ikke haft kunder  

så synes jo det er lidt øv hvis telefonen ikke bliver passet

men ja faste og gamle kunder prioriteres

Så har hun også lukket dig ind og genkendt dig da du har været der før :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...