Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/407684       Her besøgt Lawa et par gange, både i Bording Århus og nu i Vejle. Hun er utrolig sød imødekommende og altid i godt humør. Hun er lille petit pige, med naturlige b skåls bryster og glat mis. Billederne tror jeg er hende ellers er det spot on. Vi starter altid med lidt massage, og b2b efter vend om giver hun en fantastisk pussy slide. Nyder at blive slikket, hun er meget snæver så der må lidt extra smørelst til selv om hun bliver godt våd. 1 time går hurtigt i hendes selskab. Så klare anbefaling fra mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var også forbi og besøge igen hun er helt fantastisk.  lidt farlig jeg arbejder og sover i Vejle de næste 30 dage. Det overskud jeg  kommer til at tjene.  Kommer hun vidst til at tjene hun er vanedannende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dc0306 skrev, for 17 minutter siden:

Var også forbi og besøge igen hun er helt fantastisk.  lidt farlig jeg arbejder og sover i Vejle de næste 30 dage. Det overskud jeg  kommer til at tjene.  Kommer hun vidst til at tjene hun er vanedannende 

Hun er der vist kun en uge mere , så måske du ikke kan nå at bruge hele overskuddet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlexCH skrev, for 2 timer siden:

Tilbyder hun come in mouth?

Nu kom jeg til at læse hendes annonce.... og sidste linje inden hendes billeder, NO CIM ( mon ikke det er kort for NO ComeInMouth)

Del dette indlæg

Link til indlæg
samsø skrev, den 22.11.2024 at 21:26:

Hun er der vist kun en uge mere , så måske du ikke kan nå at bruge hele overskuddet. 

Jo hun skal bare et andet sted i Vejle fra mandag af 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun skriver noget om anal/massage +200kr - nogen der har prøvet? Og er det anal stimuleringen til manden/kunden?

Fordi alm anal sex tilbyder hun vel ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun hed Mira før og var os i Randers og århus. mener os thissted.

det er de samme billeder. håber det er hende for hun var et besøg hver. meget blød massage. men sex delen til UG.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dc0306 skrev, den 24.11.2024 at 00:16:

Jo hun skal bare et andet sted i Vejle fra mandag af 

Du havde ret fik lige hørt hende da jeg kørte hende til nyt hus og på restaurant. Det er sidste uge så får Bjerringbro glæde af hende.

Så det godt det er på vej hjem ad hver torsdag hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...