Hop til indhold

Recommended Posts

Ringede og bestilte tid ved Ray
Butikken er nyåbnet og er ret flot, det eneste minus er, butikken er på en trafikeret gade tæt på Bruuns og nogle store kontorer, med store vinduer (tror det er Aarhus Kommune). Døren blev åbnet af en Ray, der ikke er 29 som der står i annoncen, men 40+ år - det undrer mig stadigvæk, der snydes med dét. Ray er den eneste i butikken og gav mig muligheden for at ta' et bad.
Jeg fik en times massage og noget sjov. Massagen var okay og det var BJ og sex også. Hun har en pæn krop, glat forneden og med bryster, der er hjulpet. Hun var ret passiv, da vi skulle til det sjove, ingen ridetur eller noget hvor hun skulle arbejde lidt. Så det blev lidt kedeligt til sidst. 

Fot mit vedkommende var det ikke nogen kæmpe succes, det er prøvet bedre og med større indlevelse andre steder. Prisen var også større end standard i Aarhus.  Så et genbesøg står ikke højt på ønskelisten.

Én sjov ting - hun har bøjle på tænderne, så mine tanker gik til tiden på gym, hvor der blev fortalt frygtelige historier om fyren der havde fået revet pikke til blods af sin kæreste der havde bøjle på tænderne og givet et blowjob til fyren.... det er heldigvis tilfældet hos Ray.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...