hamselvdk 7 Skrevet 26. November Positiv overrasket. Besøgte Phuangmalai Århus i sidste uge. Jeg bestilt 30 min med b2b og hj. 1000,- noget dyrere end Amita. Tror ikke hun tilbyder FP. Massagen var en af de bedre jeg har fået i lang tid. Thai massage uden olie. Der var ikke så meget pirring på bagsiden, men da jeg relativ hurtig blev vendt om, så startede det. Hun lagde sig til sidst også op ved siden af mig, men bryster i hovedet og munden og fik klaret sidste del. Hvilket hun var rigtig god til. Massage 8/10 HJ 8/10 Pæn figur, men nogle meget hårde kanonkugle bryster. Fotos ligner. https://annoncelight.dk/profile/Phuangmalai+wellness 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1997 Skrevet 26. November Man kan godt få fp dernede dog er hun selektiv med hvem hun tilbyder det til. Men hvis prisen er blevet 1000 dkk for 30 min bb med hj så springer jeg gerne over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rakam den røde 42 Skrevet 28. November Jeg er blevet tilbud FP dernede for ca. 1,5 år siden. Så det har kunne lade sig gøre . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentlemanfromdenmark@gmail 30 Skrevet 1. December Du skriver at billederne er vellignende, men så vidt jeg kan se, så er billederne af mindst 5-6 forskellige kvinder. Hvem af dem lignede hus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg