Hop til indhold
aarhus_knægt123

Amita Thai Massage Aarhus - Hun ville hellere have sex end massage, absurd billigt knald, men hun skyndte sig alt for meget.

Recommended Posts

Første tråd jeg skriver / ny bruger (men har fulgt med længe).

Besøgte for nyligt Amita Thai i Aarhus (Offentlig registreret klinik på Silkeborgvej)
Det var søndag, og de havde egentlig "lukket" men ringede alligevel og de tog telefonen. Fattede ikke en skid af hvad de sagde, både elendigt dansk og engelsk i telefonen, men fik alligevel "u come 20 minutes" af vide.

Mødte op, der var 2 piger og hende der var der for mig skubbede mig nærmest ind i rummet hvor det foregik, og begyndte at røre mig i skridtet og fik hænderne under min trøje på under 30 sekunder fra jeg gik ind af døren, ingen small-talk eller piring.

"what you like? we have fun?" blev jeg spurgt om mens hun lynhurtigt fik fat i mit bælte som om det var en konkurrence om at blive færdig på 1 minut, og jeg sagde stille og rolig "massage and maybe we see what happens?"" mens hun pressede på for at "come on, we have fun". 
Kunne tydeligt mærke på hendes energi at hun havde travlt og ville hurtigt videre, så jeg besluttede at "spille med" og sige / lade som om jeg kun havde 300kr. Fik svaret "you no have more?" og sagde "no" selvom jeg selvfølgelig havde mere i den anden lomme. Gav hende de 300 og hun hun bad mig tage alt mit tøj af og ligge mig på briksen mens hun tog sin kjole af (intet anden tøj indeunder), og inden jeg nærmest havde lagt mig ned var hun igang med at forsøge at få pikken op af stå med hænderne.

Jeg kunne ikke blive helt stiv, både fordi det gik alt, alt for hurtigt samt hun ærligt ikke havde en pæn krop, men whatever, da jeg nok var halv-stiv gik hun straks igang med at få kondom på mig og gav mig et øko-blow i max 30 sekunder (som var svagt og som om hun skulle nå et tog). Hun satte sig på må mig og fik navigeret mig ind i hende. Hun begyndte straks at stønne og "fake" det så åbenlyst at det nærmest var pinligt, især fordi jeg ikke engang havde stiv pik (og jeg er godt under gennemsnit i forvejen). Anyway, jeg tændte ikke på det, og det fungerede ikke, så hun vendte sig om med røven mod mig (doggy), men jeg blev helt slap igen fordi det bare ikke var sexet overhovedet, og da hun er rimelig tyk kunne jeg nærmest ikke komme ind mellem hendes baller, så det fungerede heller ikke. Men det stoppede hende i ikke i at sige "fuck me" og stønne uden grund.,

Jeg lagde mig i stedet på ryggen på briksen og begyndte at onanere mig selv, og sagde kun skulle stikke en finger i røven på mig, hvilket hun gjorde uden videre. Hun førte sine bryster ind i min mund, men de smagte ærligt bare af massage olie, så de var hurtigt ude igen. (hun havde tydeligvis ikke været i bad siden sidste kunde) Jeg lukkede øjene og tænkte på en anden pige, og kom udover hendes bryster selvom jeg stadig ikke havde fuld stådreng. (fordelen ved at være ung)

Blev straks tørret af med vådeservietter og hun skyndte mig ud. Jeg lagde, da vi var færdige, mærke til at de lagner bestemt ikke var rene, og vi lå ovenpå et sengetæppe som jeg er sikker på ikke bliver vasket jævnligt, så ikke særligt hygienisk, men whatever.

Så alt i alt, ekstremt billigt. Fik sex, bryst i munden, øko-blow, finger op i røven for 300kr, men hun havde så travlt og skyndte sig så meget at jeg ikke kunne nå slappe af og være tilstede.
Hun er ret overvægtig, så det skal man også være opmærksom på / kunne tænde på. Hun smagte af olie, så hun havde nok haft en anden kunde lige inden jeg kom, og havde tydligvis en mere ventende efter mig eftersom hun skyndte sig så meget. Dog så billig pris at jeg ikke rigtigt kan klage.

6/10.

Redigeret af aarhus_knægt123

Del dette indlæg

Link til indlæg
aarhus_knægt123 skrev, for 10 timer siden:

da jeg nok var halv-stiv gik hun straks igang med at få kondom på mig og gav mig et øko-blow

Nej det gjorde hun ikke !  Enten er det med kondom ELLER.  økoblow. 

Men skidt oplevelse. Hvordan i himlens navn får du det til 6/10 ??? 

Op på hesten igen og find en sød og smuk thai - der er masser af dem derude  

Del dette indlæg

Link til indlæg
F-jernet skrev, for 13 timer siden:

Nej det gjorde hun ikke !  Enten er det med kondom ELLER.  økoblow.

Min fejl, troede øko blow betød med kondom. Man lærer noget nyt hver dag.

Citat

Men skidt oplevelse. Hvordan i himlens navn får du det til 6/10 ??? 

Det var god pris

Citat

Op på hesten igen og find en sød og smuk thai - der er masser af dem derude  

Tak, og enig.

Der er uden tvivl bedre derude. Ikke min første gang ved thai'er, bare min første anmeldelse.

Redigeret af aarhus_knægt123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er folk som dig der ødelægger det for os andre håber du er stolt over at være så nærig du burde skamme dig. Heldigvis behandler de fleste af os pigerne med respekt det er jo ik for vores skyld men af nød de gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke mærkeligt, at det bliver derefter, når man kun giver 300kr. At hun så burde nøjes med at give massage for pengene er en anden sag. Hvis man får sex for 300 må man tage det som det kommer, men ikke sandsynligt det bliver en god oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
CH74 skrev, for 2 timer siden:

Det er folk som dig der ødelægger det for os andre håber du er stolt over at være så nærig du burde skamme dig. Heldigvis behandler de fleste af os pigerne med respekt det er jo ik for vores skyld men af nød de gør det.

Så’n noget pjat at sige… t’s kan aldrig være skyld i noget somhelst, muligheden for at tilbyde 30 min alm massage var jo fuldud tilstede men “Amita Thai i Aarhus” valgte at det skulle være sex i stedet..!

Jeg synes tværtimod at det var konge læsning og et virkelig godt skriv..! Og grinede flere gange undervejs..:D 

Ha’ en dejlig aften /Frøns1

Del dette indlæg

Link til indlæg
CH74 skrev, for 5 timer siden:

Som @Frøns1 skriver, og som jeg skrev i titlen, var det på ingen måde mig der "prøvede på noget", jeg var der netop for at få 30min massage og en evt. spiller til afslutning skulle humøret være til det, som jeg var helt åben med hende omkring. At hun selv insisterede på hun hellere ville have sex i 15-20min end at give massage i 30 min, for samme beløb, var helt og aldeles hendes eget valg.

Jeg synes det er ærgeligt du kalder mig nærig for det, og kan på ingen måde se hvordan jeg ødelægger noget for dig eller andre. Du kan da bare selv tage ned og bestille 30min massage ved hende og se om du ender med at få det samme tilbudt som jeg fik.

Frøns1 skrev, for 2 timer siden:

Jeg synes tværtimod at det var konge læsning og et virkelig godt skriv..! Og grinede flere gange undervejs..:D 

Ha’ en dejlig aften /Frøns1

Tak for det, er glad for at høre det var underholdende og til at læse! God aften til dig også

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...