Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg efterspørger den Thai der giver det bedste blow job uden.

Nu er der selvfølgelig forskel i vores præfrerancer i hvordan vi kan lide blow jobs.

Mine prærerancer gå i retning af sådan blow job som blev leveret af enten Tina Thai - eller som Ammy, der var på Peder Bangsvej

Hjælp

Max

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sååå vi andre skal lige testkører de to før vi ved om vores præferencer stemmer overens med dine? ;) 

Jeg har været ved Iris i Ørestaden et par gange. Ikke verdens bedste massage, men relativt billig ift den erotiske oplevelse og tiden du får for pengene.  
Hun leverede et “over gennemsnit” blowjob sidst jeg var der. Dog ikke med CIM.

Del dette indlæg

Link til indlæg
McLovin skrev, for 3 timer siden:

Sååå vi andre skal lige testkører de to før vi ved om vores præferencer stemmer overens med dine? ;) 

Jeg har været ved Iris i Ørestaden et par gange. Ikke verdens bedste massage, men relativt billig ift den erotiske oplevelse og tiden du får for pengene.  
Hun leverede et “over gennemsnit” blowjob sidst jeg var der. Dog ikke med CIM.

Iris er meget svær at lave en aftale med, hvis du ikke har været hos hende før.

Men hun er en flot dame og jeg er også gået tilfreds derfra hver gang, men hun kan ikke måle sig med Thai Tina efter min smag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 11 timer siden:

Hej

Jeg har brug for jeres hjælp. Jeg efterspørger den Thai der giver det bedste blow job uden.

Nu er der selvfølgelig forskel i vores præfrerancer i hvordan vi kan lide blow jobs.

Mine prærerancer gå i retning af sådan blow job som blev leveret af enten Tina Thai - eller som Ammy, der var på Peder Bangsvej

Hjælp

Max

Kan anbefale Vicky

https://annoncelight.dk/showad/396046

Der er mange gæt/meninger om hendes alder, men kroppen fejler bestemt ikke noget og hun er dejligt aktiv og giver et dejligt blæs. 

held og lykke med hende

Donduk

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonDuk skrev, for 11 timer siden:

Kan anbefale Vicky

https://annoncelight.dk/showad/396046

Der er mange gæt/meninger om hendes alder, men kroppen fejler bestemt ikke noget og hun er dejligt aktiv og giver et dejligt blæs. 

held og lykke med hende

Donduk

Kan du sige bare lidt mere om hendes bj..? Er det uden kondom og yder hun CIM? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vickys AL profil nævner selv Megafransk (som er CIM). Jeg kan godt lide det blødt og vådt, og det mestrer hun perfekt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...