jydetampen 191 Skrevet 8. Marts, 2014 Hej alle Skrev på en tilsvarende annonce i går, men uden svar. Nu kan jeg også se at annoncen fra i går er taget af. Hvad tænker I? Fake eller er der nogen som kan bekræfte at den er god nok? https://annoncelight.dk/annonce/102216/studine-klar-paa-sjov-i-aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 8. Marts, 2014 Synes umiddelbart, at en mailadresse, der hedder "leo_leo" ikke dufter af kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 8. Marts, 2014 Enig! Og kunne ALDRIG finde på at fremsende billede eller anden info om mig selv!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 8. Marts, 2014 Synes umiddelbart, at en mailadresse, der hedder "leo_leo" ikke dufter af kvinde. Er det ikke mest kvinder der går op i stjernetegn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jsfeltwow 77 Skrevet 8. Marts, 2014 Den er faktisk god nok, en ganske køn ung pige, har et par billeder af hende, som jeg dog ikke har tænkt at dele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 8. Marts, 2014 Er det ikke mest kvinder der går op i stjernetegn? Måske, men Leo er også et drengensvn, så... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 189 Skrevet 8. Marts, 2014 Jeg har også fået et billede af hende og havde aftalt et besøg i torsdags, men det gik desværre i vasken i sidste øjeblik jsfeltwow, har du besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Man 488 Skrevet 8. Marts, 2014 Hun er skam go nok har haft besøg af hende og kan sige det sker ikke igen, FUCK hun er dårlig i sengen og når hun sutter så bruger hun tænder og ikke læber og hun er bare kedelig i sengen hun siger hun godt kan li det for penge, men det virker ikke sådan også ryger hun og lugter lang væk af røg Så jeg kan ikke anbefale hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Marts, 2014 **svare kun folk med billede - da det er vigtig for mig jeg også tænder på dig, så jeg kan garantere en god oplevelse *** I udgangspunktet klinger det jo godt, og hensigten er vel at signalere "Jeg ønsker gensidige oplevelser, og jeg går ikke i seng med gud og hver mand". Det kan jo også sætte tankerne lidt i gang, og få en til at tænke "Hun tager kun få særligt udvalgte kunder, og slipper jeg igennem nåleøjet, så er jeg noget ganske særligt". Alt det der er jo fint nok, og der er bestemt et marked for det der måske ønskes tiltrukket. Problemet er måske blot, at annoncen er for kortfattet og mangelfuld til, at jeg eksempelvis vil tro på det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg