Hop til indhold

Recommended Posts

Macone skrev, for 20 timer siden:

Er hun god? 

Jeg var ikke imponeret. Hun kysser slet ikke (nogen er selvfølgelig ligeglade med det - jeg er bare ikke). Og efter min mening skinner det for meget igennem at det blot er en service der skal leveres. Mangel på indlevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde besøg af hende for nogle år siden. Det var meget tydeligt at det bare var noget der skulle overstås fra hendes side, selvom hun dog umiddelbart var meget sød. Jeg tror at hvis man skal have en god oplevelse med hende, så skal man sikre sig at man er typen hun tænder på. Og det var jeg tydeligvis ikke...:-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså nu lyder det jo som en heksejagt. Jeg har selv besøgt hende en enkelt gang hvor hun annoncerede med en quicky (blowjob) til en 500 lap.  
Blowjobbet var 90% handjob.    
Det virkede også som noget som skulle overstås og jeg var glad for jeg ikke havde smidt 1500-2000 kroner efter hende, selvom det stadig var lidt bitre penge 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Kiki flere gange. Har helt ærligt fået middelmådig service hver gang. Ikke dårlig service men heller ikke fantastisk. Tænker hun ikke tænder på mig. Men sagen er at hun er ubeskrivelig lækker. Så jeg bliver ved med at komme hos hende i håb om at jeg en dag har en god hårdag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...