Sagitarius 1 Skrevet 28. November Nogen der ved hvad der er blevet af Kiki fra Helsingør?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 286 Skrevet 28. November Hun er da lige her! https://annoncelight.dk/showad/354946 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sagitarius 1 Skrevet 28. November lpoh skrev, for 27 minutter siden: Hun er da lige her! https://annoncelight.dk/showad/354946 Takker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
danskmand1991 2 Skrevet 28. November er det bare mig eller er hun begyndt at se mindre feminin ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Havemand 321 Skrevet 29. November Macone skrev, for 20 timer siden: Er hun god? Jeg var ikke imponeret. Hun kysser slet ikke (nogen er selvfølgelig ligeglade med det - jeg er bare ikke). Og efter min mening skinner det for meget igennem at det blot er en service der skal leveres. Mangel på indlevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmand1 9 Skrevet 29. November Ser rimmelig godt ud virker som om der skal tjenes nogle penge desværre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter123 85 Skrevet 29. November Har heller ikke positive oplevelser med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aloha 37 Skrevet 14. December Jeg har rigtig gode og mindre gode oplevelser med hende - kommer helt an på dagsform tror jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrikholm1111 31 Skrevet 14. December Jeg besøgte hende sidste år og hun virkede påvirket.. ikke en god oplevelse.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nednamdyl 36 Skrevet 15. December Jeg havde besøg af hende for nogle år siden. Det var meget tydeligt at det bare var noget der skulle overstås fra hendes side, selvom hun dog umiddelbart var meget sød. Jeg tror at hvis man skal have en god oplevelse med hende, så skal man sikre sig at man er typen hun tænder på. Og det var jeg tydeligvis ikke...:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 304 Skrevet 15. December Altså nu lyder det jo som en heksejagt. Jeg har selv besøgt hende en enkelt gang hvor hun annoncerede med en quicky (blowjob) til en 500 lap. Blowjobbet var 90% handjob. Det virkede også som noget som skulle overstås og jeg var glad for jeg ikke havde smidt 1500-2000 kroner efter hende, selvom det stadig var lidt bitre penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listepik 223 Skrevet torsdag klokken 01:08 Jeg har besøgt Kiki flere gange. Har helt ærligt fået middelmådig service hver gang. Ikke dårlig service men heller ikke fantastisk. Tænker hun ikke tænder på mig. Men sagen er at hun er ubeskrivelig lækker. Så jeg bliver ved med at komme hos hende i håb om at jeg en dag har en god hårdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg