KHansen58 14 Skrevet 28. November (edited) Jeg har besøgt Meena et par gange Hun er rigtig meget fokuseret på gæsten, og så synes jeg hun har en vildt lækker krop og et dejligt væsen med udstråling Jeg glæder mig til næste gang https://annoncelight.dk/showad/413699 Redigeret 28. November af KHansen58 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 61 Skrevet 30. November Jeg har også besøgt hende et par gange. Er helt enig. En moden dejlig kvinde med super service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamframidtjylland 10 Skrevet 6. December Jeg har også være der engang og bliver bestem ikke sidste gang, som i også siger giver hun en rigtig dejlig service. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 61 Skrevet 8. December Det virker kun når hun er aktiv. Prøv senere i dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 326 Skrevet 13. December Jeg har nok bare været lidt uheldig på dagen. Hendes blow var ikke særlig dybt, lidt slikkepindeagtigt og der blev ikke lagt op til 69/slik af fisse, selvom jeg spurgte til det. Men rigtig god massage og hun knepper lige så hurtigt som stemplet på en tunet Puck Maxa med fuld gas. Og hun er meget sød og venlig. Jeg napper sgu’ en tur mere på hende så… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Huntersen 49 Skrevet onsdag klokken 12:21 Titommeren skrev, den 13.12.2024 at 11:48: Jeg har nok bare været lidt uheldig på dagen. Hendes blow var ikke særlig dybt, lidt slikkepindeagtigt og der blev ikke lagt op til 69/slik af fisse, selvom jeg spurgte til det. Men rigtig god massage og hun knepper lige så hurtigt som stemplet på en tunet Puck Maxa med fuld gas. Og hun er meget sød og venlig. Jeg napper sgu’ en tur mere på hende så… Jeg bad hende om at være "slow". Det hjalp og jeg havde en super oplevelse og kommer gerne igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 326 Skrevet onsdag klokken 13:56 Jeg har besøgt hende igen og der var en verden til forskel. Det var helt fantastisk denne gang. Så fra at være lidt “lunken” er jeg nu vildt begejstret. Hun havde nok en dårlig dag sidste gang… 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg