Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har nok bare været lidt uheldig på dagen. Hendes blow var ikke særlig dybt, lidt slikkepindeagtigt og der blev ikke lagt op til 69/slik af fisse, selvom jeg spurgte til det. Men rigtig god massage og hun knepper lige så hurtigt som stemplet på en tunet Puck Maxa med fuld gas. Og hun er meget sød og venlig. Jeg napper sgu’ en tur mere på hende så…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, den 13.12.2024 at 11:48:

Jeg har nok bare været lidt uheldig på dagen. Hendes blow var ikke særlig dybt, lidt slikkepindeagtigt og der blev ikke lagt op til 69/slik af fisse, selvom jeg spurgte til det. Men rigtig god massage og hun knepper lige så hurtigt som stemplet på en tunet Puck Maxa med fuld gas. Og hun er meget sød og venlig. Jeg napper sgu’ en tur mere på hende så…

Jeg bad hende om at være "slow". Det hjalp og jeg havde en super oplevelse og kommer gerne igen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende igen og der var en verden til forskel. Det var helt fantastisk denne gang. Så fra at være lidt “lunken” er jeg nu vildt begejstret. Hun havde nok en dårlig dag sidste gang…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...