Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt Lin i Frederikshavn i dag. https://annoncelight.dk/showad/414549 - Tog en for holdet og prøver en uanmeldt GP herinde. 

Det gik nemt med at få en aftale i hus. Bestilte 30 min. Selvom hun virkede noget "kort for hovedet" på besked. Måske hendes engelsk ikke er så godt. 

Ankommer til lejligheden til aftalt tid, og bliver ført ind på værelset. Det er hende på billederne, og det er også forholdvis opdateret, alderen er nok 35-40 år. 

Penge skifter hænder og bliver bedt om at tage tøjet af. 

Hun begynder olie massagen, og her bliver der ikke sparet på olien, det er måske lidt i overkanten til massage. Så kommer vi til B2B hvor olien så kommer til gavn, det var virkelig frækt og hendes dejlige store bryster kører godt rundt på hele kroppen. 

Bliver bedt om at vende mig om, hvorefter hun giver et ganske udemærket BJ. Hun vasker godt nok lige pikken med vådserviet inden, det kunne nok være gjort lidt mere blidt. Men hun sutter sgu meget godt og giver sig god tid. 

Derefter sætter hun sig på mig, og rider mig et stykke tid, får rørt godt ved hendes bryster, som er naturlig og synes de er meget gode. 

Hun spørger om doggy og selvfølgelig er jeg klar på det. Jeg starter lidt stille og roligt ud og så giver jeg hende en ordentlig tur, det virker til hun nyder det. Tiden er ved at være gået så jeg lader kanonen gå af. 

Tager et bad efterfølgende sammen med hende (det er nødvendigt pga. alt det olie) men det er nu meget dejligt, hun er sød og vasker min krop nærmest fra top til tå. 

Vi siger farvel og får et stort kram. 

Hun er en lille kvinde, med lidt former uden at være tyk, men med lidt løs røv og maveskind, men meget naturligt og ikke slemt. Gode bryster.  7/10

Massagen var ikke noget at skrive hjem om og ligegyldig udover B2B. 4/10

BJ var i den bedre del blandt Thai'er. 7/10

Sexen var ganske udemærket, ikke nogen vildkat 6/10 

Annoncen siger de sidste dage i Frederikshavn, spørge ikke hvor hun tager hen. 

Kan godt anbefales, når man kigger på udvalget af piger i Frederikshavn, men andre steder i landet, kan nok findes bedre. Alt i alt en god oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...