Hop til indhold
Guest akutfyr

Rebecca - Romantica

Recommended Posts

Guest akutfyr

Hey derude, så er tiden inde til et nyt spørgsmål, når nu man får penge tilbage i skat.

Er der nogen af jer derude der har nogle erfaringer med Rebecca fra Romantica? Erfaringer med Romantica i det hele taget, måske? Deres hjemmeside er lidt uoverskuelig og en prisliste er vist svær at opdrive på den.

Jeg kunne måske bare ringe til dem, men tænkte jeg ville spørge de kyndige, når nu jeg alligevel søger lidt info om den (forhåbentligt) skønne Rebecca.

:smile:

http://www.romantica.dk/pigerne/rebecca

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest akutfyr

Ingen der har nogen erfaringer at dele? Det behøver ikke nødvendigvis være om Rebecca - bare stedet generelt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Akutfyr,

Har du ikke tidligere efterlyst Rebecca (hos PussyGalores)?

Jeg ved ikke om den nuværende Rebecca på Romantica er den samme som den "gamle" Rebecca, men udfra de nuværende billeder og profiltekst, kan det meget vel være den gamle Rebecca der er komme tilbage.

Jeg besøgte faktisk den "gamle" Rebecca hos Romantica, lige da hun var helt "ny" i branchen, og på daværende tidspunkt havde hun vagter både hos Romantica og PussyGalores.

Jeg vil tro, at priserne er i normal københavner-bordel leje. Kig f.eks. på cassiopeias og pussygalores hjemmesider for priser.

Jeg mener at have læst noget om, at Romantica og ClubErotica har indført "gebyr" i indgangen - men der er vist noget med, at man få modregnet dette, såfremt man køber yderligere. Jeg har ikke selv besøgt Romantica/ClubErotica efter de har indført indgangsgebyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest akutfyr

Hej Akutfyr,

Har du ikke tidligere efterlyst Rebecca (hos PussyGalores)?

Jeg ved ikke om den nuværende Rebecca på Romantica er den samme som den "gamle" Rebecca, men udfra de nuværende billeder og profiltekst, kan det meget vel være den gamle Rebecca der er komme tilbage.

Jeg besøgte faktisk den "gamle" Rebecca hos Romantica, lige da hun var helt "ny" i branchen, og på daværende tidspunkt havde hun vagter både hos Romantica og PussyGalores.

Jeg vil tro, at priserne er i normal københavner-bordel leje. Kig f.eks. på cassiopeias og pussygalores hjemmesider for priser.

Jeg mener at have læst noget om, at Romantica og ClubErotica har indført "gebyr" i indgangen - men der er vist noget med, at man få modregnet dette, såfremt man køber yderligere. Jeg har ikke selv besøgt Romantica/ClubErotica efter de har indført indgangsgebyr.

Du har ganske ret, Filosof - jeg har nemlig efterlyst Rebecca hos pussygalores. Jeg tænker nemlig, at det umiddelbart virker som den samme pige så jeg ville lige høre om der måske var nogen der kunne bekræfte det. Normalt Københavner-leje lyder meget rigtigt. Jeg må indrømme jeg ikke er stor fan af indgangsgebyr, selvom det bliver modregnet såfremt man køber yderligere. Det gør det hele væsentligt mere besværligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det var gebyr på hernede i en periode , for største delen var unge mennesker som kun kom og vil kigge og så gik de igen og det sket flere gange om ugen med de samme unge mennesker og gebyret er blevet taget fra igen da det hurtigt stoppede.. Eller go aften frækkert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej :-)

Det er ikke gamle Rebekka (detsværre) Jeg gik igen da mit 5 sekunders indtryk,sagde nej.

EPO

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest akutfyr

Hej :smile:

Det er ikke gamle Rebekka (detsværre) Jeg gik igen da mit 5 sekunders indtryk,sagde nej.

EPO

Ej hvor ærgeligt! Jeg håbede ellers lige det var hende, for hun var godt nok vild. :)

Rebecca og Olivia er nok de to piger jeg går og savner allermest, fordi de var så fantastiske begge to.... Men ak og ve, ingen af dem er vist aktive mere..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest young money

Det var 100% samme rebekka.. Hun påstod dog at hun havde rejst i 1,5 år .. Kroppen lignede dog en graviditet ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...