Hop til indhold
Petter123

Vicky - sikke en overraskelse

Recommended Posts

Hej Drenge

Jeg har besøgt Vicky i dag. Og sikke en overraskelse jeg fik.

https://annoncelight.dk/showad/401548

Med hendes annonce og de eksisterende anmeldelser her på sitet, var jeg sikker på, at det var en traditionel kvinde, jeg skulle møde. 

Hun var sød var starten, snakken gik, og hun havde god tid. Hun startede med at suge sig fast til mine boller, og senere fik jeg det vildeste blow. Så begyndte hun at lege med min røv. Det var helt ok, så vi fortsatte, og hun suttede løs. Og spurgte, hvad jeg havde prøvet gennem tiden. Jeg fortalte lidt om mine forskellige opleveler - også med shemales. Efter noget tid spurgte om jeg måtte slikke hende, hvilket var ok sagde hun. Lidt at tøjet forsvandt, og i stedet for en fisse fandt jeg en stor halvstiv pik mellem hendes ben!

For at citere en af mine helte - Stewart Stardust:

Halli-halløj, en mand i dametøj
Aldrig har jeg sgu snart kendt så galt
For jeg synes ikke jeg bestilte en pølse i svøb
Men hvad fa'en, jeg havde jo betalt

Det gjorde ikke det mindste, så i stedet for at slikke fisse, fik jeg lov til at sutte pik. Den var stor, tyk og lækker. Senere tog vi en 69'er med mig på toppen. 

Hun var stiv og meget tændt, og ville lege lidt med min røv igen. Hun fik gummi på, og fik spidsen ind legede lidt i en tid. Den var alt for tyk, til at den kunne komme helt ind, men det var frækt nok. 

Så var det min tur igen - hun suttede mig godt stiv, og jeg kneppede hendes røv i noget tid. Hun var virkelig liderlig, og til sidst kom jeg oppe i hende i kondomet. 

Hyggensnak og aftørrring, og så smuttede jeg igen.  

En virkelig dejlig oplevelse med en trans/shemale der for en gang skyld gav en kanon service. Det hele tog vel cirka 45 minutter og kostede 800 kroner. 

Hun er måske ikke en model, som mange andre udenlandske shemales, men sød og kan vist lide sidst job. 

God fornøjelse, hvis I skulle få lyst til at besøge hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder superspændende. Jeg søger selv en kvinde med pik, og det lyder da som om det er det du fandt. :-) Har du yderligere oplysninger? Link virker ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...