Snielsen1985 4 Skrevet 29. November Nogen der kan byde ind her? Bliver lidt betænksom ved at nr. skal kunne spores osv. https://annoncelight.dk/showad/416161 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2446 Skrevet 30. November (edited) Der er også et par alarmklokker der ringer ved mig, hun skriver "Jeg har tidligere været aktiv i branchen og haft et urimeligt godt ry, som en af de gode piger, så jeg tænker ikke der er det store forandret der." Jamen så under det da mig at hun ikke skriver hvilket navn, hun tidligere har gået under!? Ny oprettet Profil! Nyt telefonnummer! Den lugter af afpresning eller en mand det sider og trækker i elastikken Redigeret 30. November af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 30. November Nogle voldsomme priser hun holder sig. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss Sandra 9 Skrevet 6. December Snielsen1985 skrev, den 29.11.2024 at 22:02: Nogen der kan byde ind her? Bliver lidt betænksom ved at nr. skal kunne spores osv. https://annoncelight.dk/showad/416161 Bliv du bare betænksom, men jeg ønsker ikke besøg af udlændinge, da jeg sluttede for 7 år siden med at skulle anmelde en udlænding for meget grov vold og voldtægt, så han fik 4,5 år bag tremmer. Så bliver man bare sikkerhedsorienteret nok til at passe på sig selv. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss Sandra 9 Skrevet 6. December Pite skrev, den 30.11.2024 at 08:16: Nogle voldsomme priser hun holder sig. Præcis samme priser som jeg havde i 2017,- og jeg har siden jeg startede forrige søndag været booket fuld op,- så måske det bare er dig der ikke har penge nok, og så skal nedgøre mine priser, frem for at erkende at du hellere bruger de billige piger, og underbetaler dem? 2 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss Sandra 9 Skrevet 6. December (edited) lille_peter skrev, den 30.11.2024 at 03:31: Der er også et par alarmklokker der ringer ved mig, hun skriver "Jeg har tidligere været aktiv i branchen og haft et urimeligt godt ry, som en af de gode piger, så jeg tænker ikke der er det store forandret der." Jamen så under det da mig at hun ikke skriver hvilket navn, hun tidligere har gået under!? Ny oprettet Profil! Nyt telefonnummer! Den lugter af afpresning eller en mand det sider og trækker i elastikken Tak for din mistro.....og at sidde og reklamere din mistro videre gør dig da kun endnu mere charmerende. Du kan læse andetsteds, hvorfor jeg startede op igen, på denne måde....og måske forstå min annonce. Men jeg elsker din mening om at vi glædespiger skal udlevere os selv 100% imens gæsterne skal være i skjul. Redigeret 6. December af Miss Sandra 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 220 Skrevet 7. December Miss Sandra skrev, for 14 timer siden: Præcis samme priser som jeg havde i 2017,- Så var de vel bare også høje dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss Sandra 9 Skrevet 7. December Ridolfo skrev, for 34 minutter siden: Så var de vel bare også høje dengang. De er ikke anderledes end de kollegaer jeg samarbejdede med dengang. så igen, fordi I vil presse prisen og underbetale kvinder i branchen kan jeg ikke gøre noget ved. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sextossen 72 Skrevet 7. December Hvem siger at det er underbetalte kvinder... at der er nogen kvinder der vil have mere for deres arbejder og andre ikke så meget, det har vel ikke noget med underbetalte kvinder at gøre, der er jo også forskel på hvad en Tømmer tager i timen for deres arbejde.. vi lever heldigvis i et frit land så vi bestemmer selv om vi vil have en dyr eller billig, men fakta er ihvertfald, men er langt fra sikker på at servicen bliver bedre fordi man betaler for en dyr glædespige 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miss Sandra 9 Skrevet 8. December sextossen skrev, den 7.12.2024 at 14:36: Hvem siger at det er underbetalte kvinder... at der er nogen kvinder der vil have mere for deres arbejder og andre ikke så meget, det har vel ikke noget med underbetalte kvinder at gøre, der er jo også forskel på hvad en Tømmer tager i timen for deres arbejde.. vi lever heldigvis i et frit land så vi bestemmer selv om vi vil have en dyr eller billig, men fakta er ihvertfald, men er langt fra sikker på at servicen bliver bedre fordi man betaler for en dyr glædespige Helt korrekt, vi ser jo samtlige pige køre ud og bagbinde mænd, for derefter at fragte dem 1.5 time væk og misbruge dem, det er ganske almindelig service, så jeg burde skamme mig at forlange 6000 kr for sådan en time. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Youngster89 39 Skrevet 19. December Ingen der har været forbi efter Sandra er genåbnet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselas 91 Skrevet 19. December lille_peter skrev, den 30.11.2024 at 03:31: "Jeg har tidligere været aktiv i branchen og haft et urimeligt godt ry, som en af de gode piger, så jeg tænker ikke der er det store forandret der." Jamen så under det da mig at hun ikke skriver hvilket navn, hun tidligere har gået under!? Jeg ved ikke om hun har redigeret i teksten, men nu står der sådan: "Jeg har tidligere været aktiv i branchen også under navnet Miss Sandra" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg