Tivoli 21 Skrevet 1. December Jeg prøver sjældent lykken når pigens ansigt er sløret, men efter at have læst flere gode anmeldelser af TISHA besluttede jeg at booke en tid hos hende. Jeg bookede dog kun 15 min som jeg altid gør første gang, men kunne godt have brugt lidt mere tid med denne godte. Hun er både smuk og sød og hun kan sit kram... sindsygt lækkert blow ( uden ) hvor hun lige kørte dillerneseren fra munden og ned på brystvorterne... super frækt. Der var fuld valuta for de 600 bobs. https://annoncelight.dk/showad/388163 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 566 Skrevet mandag klokken 09:47 Tak for anmeldelsen. Bestemt også en, jeg går og lurer på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 11 Skrevet mandag klokken 19:10 Hun svarer aldrig tilbage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Triman 15 Skrevet mandag klokken 19:38 AlexCH skrev, for 26 minutter siden: Hun svarer aldrig tilbage Jeg har aldrig haft problemer. Hun fortalte mig engang at hun fik mange opkald og beskeder fra taletidskort nummerer, som hun ikke turde at respondere på. Måske det kan være problematikken?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 11 Skrevet mandag klokken 20:12 Så du ringer til hende eller sender du sms? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Triman 15 Skrevet mandag klokken 20:14 AlexCH skrev, Lige nu: Så du ringer til hende eller sender du sms? Altid besked. responstiden, har dog været forskellige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg