hooot 11 Skrevet 1. December Hej Jeg vil høre hvor man skal gå hen lige nu , ( i næste uge ) hvis man skal have en god oplevelse i Slagelse , massage med mulighed for ekstra , er der kommet nogle nye steder ? jeg har besøgt Renya for laa´ng tid siden og også Thai Smile både i Smedegade og deres nye sted , men da det er meget lang tid siden , og jeg kan se Renya lukker meget tidligt de fleste dage , og med hensyn til Thai Smile er der nogle der kan fortælle lidt om de piger der er der nu og hvad de tilbyder. Eller måske der er et helt nyt spændende sted ;-) Håber der er nogle der kan hjælpe mig . MVH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 490 Skrevet 2. December hooot skrev, for 9 timer siden: jeg kan se Renya lukker meget tidligt de fleste dage Jeg tror bestemt ikke, du kan få noget frækt hos Renya længere. Hun blev dansk gift for et års tid siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 2. December oros skrev, 1 time siden: Jeg tror bestemt ikke, du kan få noget frækt hos Renya længere. Hun blev dansk gift for et års tid siden. Det er også lang tid siden jeg har besøgt Renya , så tænkte mere på om der måske var kommet nogle nye spændende steder i Slagelse , og er også interesseret i at høre om der er nogle der kan fortælle om Thai smile , hvilke piger der er der nu hvordan de er og hvad de tilbyder . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black Jack 21 Skrevet 2. December hooot skrev, for 2 timer siden: Det er også lang tid siden jeg har besøgt Renya , så tænkte mere på om der måske var kommet nogle nye spændende steder i Slagelse , og er også interesseret i at høre om der er nogle der kan fortælle om Thai smile , hvilke piger der er der nu hvordan de er og hvad de tilbyder . Besøgte Thai smile forleden og blev betjent af Rita. Rigtig sød og smilende, massagen var godkendt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 2. December Black Jack skrev, for 10 minutter siden: Besøgte Thai smile forleden og blev betjent af Rita. Rigtig sød og smilende, massagen var godkendt. Lyder spændende , kan du fortælle lidt mere om Rita tænker hvad hun tilbyder , hendes alder størrelse og måske om hun er glat eller på forhånd tusinde tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 2. December hooot skrev, for 3 minutter siden: Lyder spændende , kan du fortælle lidt mere om Rita tænker hvad hun tilbyder , hendes alder størrelse og måske om hun er glat eller på forhånd tusinde tak Og er Selvfølgelig også interesseret i at høre hvordan prisen er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Galius 16 Skrevet 2. December hooot skrev, for 17 timer siden: Hej Jeg vil høre hvor man skal gå hen lige nu , ( i næste uge ) hvis man skal have en god oplevelse i Slagelse , massage med mulighed for ekstra , er der kommet nogle nye steder ? jeg har besøgt Renya for laa´ng tid siden og også Thai Smile både i Smedegade og deres nye sted , men da det er meget lang tid siden , og jeg kan se Renya lukker meget tidligt de fleste dage , og med hensyn til Thai Smile er der nogle der kan fortælle lidt om de piger der er der nu og hvad de tilbyder. Eller måske der er et helt nyt spændende sted Håber der er nogle der kan hjælpe mig . MVH Renya ?? Syntes aldrig jeg har hørt om hende hvor holder hun til ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 268 Skrevet 2. December Intet nyt. Thai Smile tilbyder alt - massagen er sekundær, men ok. Superthai, Phan, Reya og Fharsai tilbyder fortsat HJ - Reya og Fharsai giver fortsat en god massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 2. December Nielsen Tonajt skrev, for 3 timer siden: Intet nyt. Thai Smile tilbyder alt - massagen er sekundær, men ok. Superthai, Phan, Reya og Fharsai tilbyder fortsat HJ - Reya og Fharsai giver fortsat en god massage. Er det ejeren selv der giv massage hos fharsai ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 2. December Galius skrev, for 3 timer siden: Renya ?? Syntes aldrig jeg har hørt om hende hvor holder hun til ? Sorry det er ikke Renya men Reya massage i Slagelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 2. December Nielsen Tonajt skrev, for 3 timer siden: Intet nyt. Thai Smile tilbyder alt - massagen er sekundær, men ok. Superthai, Phan, Reya og Fharsai tilbyder fortsat HJ - Reya og Fharsai giver fortsat en god massage. Så kan jeg høre der ikke er kommet nogle nye steder det kunne være spændende at høre om du ved hvilke piger der er hos Thai Smile nu, og også deres ca alder og størrelse , jeg besøgte dem i foråret og mener hende der gav mig massage hed Eve. Black Jack skrev tidligere i denne tråd at han forleden besøgte en der hedder Rita , kunne være spændende at høre lidt mere om hende , alder / udsende / størrelse og bestemt også om hun er glat eller natur . er deres priser stadig standart sorry jeg spørger så meget MVH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Galius 16 Skrevet 2. December hooot skrev, for 23 minutter siden: Sorry det er ikke Renya men Reya massage i Slagelse Selvfølgelig kunne jeg sku have sagt mig selv mig der siger sorry:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ilikeasian 146 Skrevet 2. December Har besøgt Rita. Hun gav en over middel massage men jeg ønskede ikke nogen tilvalg da hun ikke lige var min type. Men nogen gange må man bare tage en halv time hos en ny pige og se hende an. Jeg er til de ret slanke piger... det var hun ikke. Der er også en pige på stedet der hedder Katy eller Katie... også en ok massage hos hende. Hun ser efter min mening lidt bedre ud og har også fået ok tilvalg med hende... men udseende dog ikke på niveau med Eve der var der tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 2. December Ilikeasian skrev, for 52 minutter siden: Har besøgt Rita. Hun gav en over middel massage men jeg ønskede ikke nogen tilvalg da hun ikke lige var min type. Men nogen gange må man bare tage en halv time hos en ny pige og se hende an. Jeg er til de ret slanke piger... det var hun ikke. Der er også en pige på stedet der hedder Katy eller Katie... også en ok massage hos hende. Hun ser efter min mening lidt bedre ud og har også fået ok tilvalg med hende... men udseende dog ikke på niveau med Eve der var der tidligere. Kan du sige hvad deres alder er cirka og hvordan er deres priser nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ilikeasian 146 Skrevet 2. December hooot skrev, for 42 minutter siden: Kan du sige hvad deres alder er cirka og hvordan er deres priser nu Det bliver et gæt. Men begge i slut 20erne eller midt 30erne. Standart priser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black Jack 21 Skrevet 3. December hooot skrev, for 11 timer siden: Så kan jeg høre der ikke er kommet nogle nye steder det kunne være spændende at høre om du ved hvilke piger der er hos Thai Smile nu, og også deres ca alder og størrelse , jeg besøgte dem i foråret og mener hende der gav mig massage hed Eve. Black Jack skrev tidligere i denne tråd at han forleden besøgte en der hedder Rita , kunne være spændende at høre lidt mere om hende , alder / udsende / størrelse og bestemt også om hun er glat eller natur . er deres priser stadig standart sorry jeg spørger så meget MVH Rita er en gennemsnitlig pæn pige omkring de 30, ikke petit, men absolut heller ikke det modsatte, glat og standardpris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 3. December Ilikeasian skrev, for 10 timer siden: Det bliver et gæt. Men begge i slut 20erne eller midt 30erne. Standart priser. Tak for tilbagemeldning god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 75 Skrevet 3. December Black Jack skrev, for 2 timer siden: Rita er en gennemsnitlig pæn pige omkring de 30, ikke petit, men absolut heller ikke det modsatte, glat og standardpris Uden at stalke: Faktisk præcist 30 (har lige haft fødselsdag), som en skrev massage over middel (min rating 65/100), i mine øjne uforskammet lækker, lidt højere end mange thai, hun er ikke skinny/petit, men en rigtig kvinde! Og rigtig sød! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 3. December Black Jack skrev, for 4 timer siden: Rita er en gennemsnitlig pæn pige omkring de 30, ikke petit, men absolut heller ikke det modsatte, glat og standardpris Rigtig glad for tilbagemeldningen tak og en god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 3. December Nightwish skrev, for 1 time siden: Uden at stalke: Faktisk præcist 30 (har lige haft fødselsdag), som en skrev massage over middel (min rating 65/100), i mine øjne uforskammet lækker, lidt højere end mange thai, hun er ikke skinny/petit, men en rigtig kvinde! Og rigtig sød! Hun lyder som en rigtig dejlig kvinde tak for tilbagemeldningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg