9000dk 5 Skrevet 2. December, 2024 Hejsa Har i lang tid tænkt på at besøge en Lady Boy, og det blevet Sky i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/412341 Må bare lige sige at det vad en super oplevelse hele vejen igennem. Fra start med at skrive / få svar retur meget hurtigt, massagen var super godt, og det blev taget godt ved. Dejlig krop lækker bryster alt godt.... Også B2b var lækker, også afslutningen efter min smag meget lækker. ( SF) Så i alt 6 ud 6 herfra Og det er ikke sidste gang jeg kommer der. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 38 Skrevet 8. December, 2024 Kan kun give ham ret.! perfekt massage og perfekt kvinde på alle måder besøg hende.!! Rent / bad / det er bare perfekt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ny bruger 98 Skrevet 25. December, 2024 9000dk skrev, den 2.12.2024 at 20:54: Hejsa Har i lang tid tænkt på at besøge en Lady Boy, og det blevet Sky i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/412341 Må bare lige sige at det vad en super oplevelse hele vejen igennem. Fra start med at skrive / få svar retur meget hurtigt, massagen var super godt, og det blev taget godt ved. Dejlig krop lækker bryster alt godt.... Også B2b var lækker, også afslutningen efter min smag meget lækker. ( SF) Så i alt 6 ud 6 herfra Og det er ikke sidste gang jeg kommer der. Tilbyder hun sex også? Er hun aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 116 Skrevet 25. December, 2024 Hvor holder hun til henne i Aalborg? er det klink ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 49 Skrevet 29. December, 2024 Var hun også aktiv med dig eller kun massage og blowjob.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
9000dk 5 Skrevet 29. December, 2024 (edited) Ny bruger skrev, den 25.12.2024 at 08:21: Tilbyder hun sex også? Er hun aktiv? Hejsa Ved ikke, jeg fik " kun" massage og Hj Men skriv og spørg om det. Redigeret 29. December, 2024 af 9000dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
9000dk 5 Skrevet 29. December, 2024 Brian62 skrev, for 14 timer siden: Var hun også aktiv med dig eller kun massage og blowjob.. Ved ikke, men skriv og spøg om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
9000dk 5 Skrevet 29. December, 2024 Brian62 skrev, for 14 timer siden: Var hun også aktiv med dig eller kun massage og blowjob.. Som jeg skrev tidligere fik jeg " kun" massage og HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BTB 48 Skrevet 30. December, 2024 9000dk skrev, den 2.12.2024 at 20:54: Hejsa Har i lang tid tænkt på at besøge en Lady Boy, og det blevet Sky i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/412341 Må bare lige sige at det vad en super oplevelse hele vejen igennem. Fra start med at skrive / få svar retur meget hurtigt, massagen var super godt, og det blev taget godt ved. Dejlig krop lækker bryster alt godt.... Også B2b var lækker, også afslutningen efter min smag meget lækker. ( SF) Så i alt 6 ud 6 herfra Og det er ikke sidste gang jeg kommer der. I hvilken bydel i Aalborg holder hun til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg