KnudSan 1864 Skrevet 3. December, 2024 Sexy og dejlig, samt yderst sympatisk. Jane er navnet og kommunikation på godt engelsk. Stort velkomst smil og dejlig rolig oplevelse. Jane har en slank krop, dejlige bryster og en mis som bare er så lækker, trimmer men med en skøn kønsbehåring. Jeg er vild med at der er hår på missen. Jeg er også vild med at slikke Janes skønne mis og Jane nød det næsten lige så meget som jeg. Vi sluttede med en 69er og Jane sagde smilende, vil du slikke mere. Jeg kom med en skøn blanding af blow og hånd. Fik et bad og stadig var der ro på og intet hastværk. Jane er smuk, fræk og sexet plus yderst behagelig at være sammen med. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1864 Skrevet 3. December, 2024 (edited) https://annoncelight.dk/showad/364244 Redigeret 3. December, 2024 af KnudSan 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1864 Skrevet 4. December, 2024 Vil skrive at alder hos en dejlig thai er meget svært, men sidst i tyverne. Priserne er normale Vejle priser, men ring og spørg det gjorde jeg og ingen problem i det. God tur til dem der skal nyde Jane. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg