Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/405592

Var så heldig at modtage (tilkøbe) en god omgang hygge med Coco. Valgte 30min fp. Og det er nok den bedste behandling jeg til dato har modtaget. Super kærlig, fræk, og top top service, dejlig lille nips der ved hvad hun. Laver. Og kysser mega lækkert. Hun får min varmeste anbefaling. Tror snart jeg må afsted igen. 

Sted. 10/10

Pige. 10/10

Pris 10/10 

Hvis der skal siges noget negativt så er det at jeg desværre ikke har råd til mange besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denungefyr20 skrev, for 16 minutter siden:

Super anmeldelse! Hvor cirka holder hun til?

Havnen 

Lækker pige

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arrrgghh  ikke samme oplevelse her fra

Betalte for 1 time,  ude efter 40min

Og blowjob blev til håndjob

Skulle ha været 1 time med blow

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi denne lille søde pige i dag.

det var en rigtig god og positiv oplevelse hele vejen igennem, sød, smilende, kyssende og aktiv igennem alle 60 min. Så jeg nød både sex og massagen.

virkeligt et fedt sted de holder til. Lækkert rum med briks som kan eleveres helt eller i ryggen, og så eget badeværelse til værelset. Super fede faciliteter, og så endda med en bagindgang, som de sender billlede af lige inden aftalen begynder.

jeg var vildt tilfreds, dog syntes jeg det er ærgerligt når brystvorter sidder så højt, at de kigger pigen i øjnene i stedet for at kigge på mig ;-) ellers en dejlig krop.

men helt sikkert en anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde et utrolig lækkert besøg hos Coco - første besøg på stedet (kommer fra Fyn), fedt kompleks og fik værelset med jacuzzi ! Coco er lækker og jeg er yderst tilfreds med ydelsen. Hun var meget intim og kyssede meget hvilket jeg elsker. Efter gik vi i bad sammen - Tæt på mit bedst Thai besøg.

Men jeg forstår ikke @Mr1time når du beskriver brysterne - Var det Sky du besøgte ?? Jeg synes Coco har perfekte naturlige bryster. 

Redigeret af pokerface2000

Del dette indlæg

Link til indlæg
pokerface2000 skrev, for 31 minutter siden:

Jeg havde et utrolig lækkert besøg hos Coco - første besøg på stedet (kommer fra Fyn), fedt kompleks og fik værelset med jacuzzi ! Coco er lækker og jeg er yderst tilfreds med ydelsen. Hun var meget intim og kyssede meget hvilket jeg elsker. Efter gik vi i bad sammen - Tæt på mit bedst Thai besøg.

Men jeg forstår ikke @Mr1time når du beskriver brysterne - Var det Sky du besøgte ?? Jeg synes Coco har perfekte naturlige bryster. 

Det var Coco. Små bryster, men vorter sidder da rigtigt højt på brysterne. Ikke fordi det betyder så meget.

så har der været trafik på motorvejen fra Fyn, når både du og jeg har taget turen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville have været afsted i går, men Coco holdt fri. Godt jeg ventede til i dag, absolut   fantastisk besøg hos hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...