Dj allibi 5 Skrevet 4. December, 2024 https://annoncelight.dk/showad/405592 Var så heldig at modtage (tilkøbe) en god omgang hygge med Coco. Valgte 30min fp. Og det er nok den bedste behandling jeg til dato har modtaget. Super kærlig, fræk, og top top service, dejlig lille nips der ved hvad hun. Laver. Og kysser mega lækkert. Hun får min varmeste anbefaling. Tror snart jeg må afsted igen. Sted. 10/10 Pige. 10/10 Pris 10/10 Hvis der skal siges noget negativt så er det at jeg desværre ikke har råd til mange besøg. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denungefyr20 2 Skrevet 4. December, 2024 (edited) Super anmeldelse! Hvor cirka holder hun til? Redigeret 4. December, 2024 af Denungefyr20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2009 Skrevet 4. December, 2024 Denungefyr20 skrev, for 16 minutter siden: Super anmeldelse! Hvor cirka holder hun til? Havnen Lækker pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Normal 107 Skrevet 5. December, 2024 Jeg er glad for at jeg ikke bor i Vejle - så røg alle pengene da… fuck hun er lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1722 Skrevet 5. December, 2024 Hun er mega lækker og yder en super service hver gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 5. December, 2024 Arrrgghh ikke samme oplevelse her fra Betalte for 1 time, ude efter 40min Og blowjob blev til håndjob Skulle ha været 1 time med blow Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1733 Skrevet 11. December, 2024 Var forbi denne lille søde pige i dag. det var en rigtig god og positiv oplevelse hele vejen igennem, sød, smilende, kyssende og aktiv igennem alle 60 min. Så jeg nød både sex og massagen. virkeligt et fedt sted de holder til. Lækkert rum med briks som kan eleveres helt eller i ryggen, og så eget badeværelse til værelset. Super fede faciliteter, og så endda med en bagindgang, som de sender billlede af lige inden aftalen begynder. jeg var vildt tilfreds, dog syntes jeg det er ærgerligt når brystvorter sidder så højt, at de kigger pigen i øjnene i stedet for at kigge på mig ellers en dejlig krop. men helt sikkert en anbefaling herfra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pokerface2000 141 Skrevet 11. December, 2024 (edited) Jeg havde et utrolig lækkert besøg hos Coco - første besøg på stedet (kommer fra Fyn), fedt kompleks og fik værelset med jacuzzi ! Coco er lækker og jeg er yderst tilfreds med ydelsen. Hun var meget intim og kyssede meget hvilket jeg elsker. Efter gik vi i bad sammen - Tæt på mit bedst Thai besøg. Men jeg forstår ikke @Mr1time når du beskriver brysterne - Var det Sky du besøgte ?? Jeg synes Coco har perfekte naturlige bryster. Redigeret 11. December, 2024 af pokerface2000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1733 Skrevet 11. December, 2024 pokerface2000 skrev, for 31 minutter siden: Jeg havde et utrolig lækkert besøg hos Coco - første besøg på stedet (kommer fra Fyn), fedt kompleks og fik værelset med jacuzzi ! Coco er lækker og jeg er yderst tilfreds med ydelsen. Hun var meget intim og kyssede meget hvilket jeg elsker. Efter gik vi i bad sammen - Tæt på mit bedst Thai besøg. Men jeg forstår ikke @Mr1time når du beskriver brysterne - Var det Sky du besøgte ?? Jeg synes Coco har perfekte naturlige bryster. Det var Coco. Små bryster, men vorter sidder da rigtigt højt på brysterne. Ikke fordi det betyder så meget. så har der været trafik på motorvejen fra Fyn, når både du og jeg har taget turen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 26. December, 2024 Ville have været afsted i går, men Coco holdt fri. Godt jeg ventede til i dag, absolut fantastisk besøg hos hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg