DenEvigtTrængende 9 Skrevet 5. December, 2024 https://annoncelight.dk/showad/392383 Jeg har lige været på et fantastisk besøg hos Milin i Aalborg Vestby. Efter at have tænkt over det i noget tid og læst et par gode anmeldelser herinde tænkte jeg, at jeg ville give det et skud. Det var dejligt let at lave en aftale med hende, det blev til en halv time. Det var vist godt jeg havde "klaret det" om morgenen, ellers havde 30 minutter ikke været nok :D Hun tog pænt imod mig og jeg blev tilbudt noget at drikke og om jeg ville havde massage før eller efter. Jeg vil ikke gå for meget i detaljer med selve akten, men hun ved hvad hun laver, og det ligner hun nyder det. Hun giver et godt blowjob og hun nyder at få slikket fisse, noget jeg sætter stor pris på :) og så er hun god til at ride en pik :D Boys, we got a keeper, så vær god ved hende! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KHansen58 14 Skrevet 5. December, 2024 Ligger den ikke i en forkert gruppe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenEvigtTrængende 9 Skrevet 5. December, 2024 KHansen58 skrev, for 42 minutter siden: Ligger den ikke i en forkert gruppe? Altså, den ligger i “Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland” så umiddelbart ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 820 Skrevet 5. December, 2024 DenEvigtTrængende skrev, for 45 minutter siden: Altså, den ligger i “Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland” så umiddelbart ikke? Hvis man skal gå helt i detaljer , burde den måske ligge i " anmeldelser af thaimassage og thaipiger i Jylland "... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KHansen58 14 Skrevet 5. December, 2024 DenEvigtTrængende skrev, for 2 timer siden: Altså, den ligger i “Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland” så umiddelbart ikke? Er det ikke en thai du skriver om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Suppah 45 Skrevet 5. December, 2024 Rolig nu drenge.! Skal vi ikke bare være glade for der er kommet en anmeldelse! Det er sgu ikke fordi det vrimler med dem ! Tak for anmeldelsen jeg kan kun være 100 % enig med dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrP 20 Skrevet 6. December, 2024 En anmeldelse er en anmeldelse og en pik kan vaskes. Høhø. Fedt du har fået en aftale med hende, har forsøgt en del gange men hun tager aldrig telefonen når jeg ringer eller responderer på mine sms'er. Mega øv. Har ikke besøgt hende før så har ikke været en idiot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenEvigtTrængende 9 Skrevet 6. December, 2024 KHansen58 skrev, den 5.12.2024 at 22:30: Er det ikke en thai du skriver om? Jeg bruger ikke så meget tid herinde, så jeg var ikke bevidst om, at der var en grupper kun for thaipiger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenEvigtTrængende 9 Skrevet 6. December, 2024 MrP skrev, for 10 timer siden: En anmeldelse er en anmeldelse og en pik kan vaskes. Høhø. Fedt du har fået en aftale med hende, har forsøgt en del gange men hun tager aldrig telefonen når jeg ringer eller responderer på mine sms'er. Mega øv. Har ikke besøgt hende før så har ikke været en idiot Jeg håber for dig som person, at du får en aftale med hende en dag, og for at dine lommer er dybe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg