Jamescole11 37 Skrevet 6. December (edited) God weekend derude, Jeg besøgte for noget tid siden Luna som dengang gik under navnet Catalina. Det positive ved mødet var, at det er hende på billederne, og hun ser ganske fin ud i virkeligheden, dog er der gået lidt tid siden, at billederne er taget. Hun tager godt imod som passiv, dog uden at være alt for engageret i akten og hendes blow var ikke noget at råbe hurra for. Jeg betalte 2.000 for en time med hendes cum som både aktiv og passiv. Hun havde desværre problemer med at blive hård og det kom aldrig til, at hun leverede sin cum som aftalt. Hendes udstyr er heller ikke de anviste centimeter (men det er de jo sjældent). Yderligere forsøgte hun med hiv og sving at få mig til at komme, så alt i alt ikke en fantastisk oplevelse, hvor jeg ikke fik som aftalt og det føltes forhastet. Konklusionen er, at jeg ikke kommer igen, men hvis man udelukkende er aktiv, vil jeg dog tro, at man kan få en udmærket oplevelse. Hendes engelsk er i øvrigt ikke-eksisterende så kommunikationen kan være lidt besværlig. https://annoncelight.dk/showad/413974 Redigeret 6. December af Jamescole11 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg