Hop til indhold
Prikken

Opdatering på grøn massage i Aarhus

Recommended Posts

Det er noget tid siden, at jeg har leveret anmeldelser, så her kommer update på dem, som jeg synes er de bedste indenfor grøn massage (kun massage, ingen hanky panky).

SOLSMIL.DK
Absolut hård massage. Hun er begyndt at reklamere med "wellness" massage, så det bestilte jeg, men det har intet med wellness at gøre. Men er du til hård massage, er dette det helt rigtige sted. Meget pænt sted, indehaver lidt genert og fåmælt, men meget seriøs og proff.

MUNKEGADEMASSAGE.DK
Anbefaler at du bestiller ved Mukda. Stadig den bedste og meget grundige massage i byen. Mukda er en moden, smuk og imødekommende person, der gerne giver et knus og får dig til at føle dig velkommen.
To ting trækker lidt ned:
Som regel snakker hun uafbrudt med indehaver (kabiner er kun adskilt af forhæng).
Og indehaver er en sur gammel hejre, som ignorerer kunderne og ikke gider hilse, selv om jeg er kommet der i årevis. 
Men massagen er så god, at jeg kommer alligevel :-)

MAYUREE I SKØDSTRUP
Hun er stadig sprudlende glad og lattermild :-) Får du massage af May selv, er det med pirring, men måske er der skruet lidt ned for det i forhold til tidligere. Nitaya giver god massage uden pirring.
De er på et nyt sted et par hundrede meter fra det gamle. Stadig meget nydeligt og nu med separate rum.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du er til hård massage kunne Meew i Banegårdsgade være et bud.  Hun reklamerer på AL og nej du behøver ikke at knalde hende. ^_^

Mayuree er en ener.

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mayuree. Jeg har været der med lidt mellemrum over de sidste par år. 

Efter de er flyttet, oplevede jeg at den massør der kom ind (og så mig ligge uden bukser), blev lidt forfjamsket og smuttede igen, for så at blive erstattet af Mayuree selv. Mayuree spurgte med indtil om jeg var kommet på den gamle adr.  

Jeg fik lidt fornemmelsen af at pirring (som virkelig har været et plus tidligere) er ved at blive taget af programmet.

Hvad er jeres oplevelser her efter de er flyttet ? 

(Mayuree gav den i øvrigt fint gas med pirring den dag jeg oplevede det) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som jeg også skriver var der ikke så meget pirring som tidligere. Jeg har aldrig oplevet pirring fra andre end May, bortset fra 5-6 år siden da Pran arbejdede her. Der var der fuld valuta for pengene :-)

Jeg har aldrig oplevet nogen blive forfjamsket over at jeg var nøgen, heller ikke nye massører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
8000 skrev, den 7.12.2024 at 07:34:

Hvis du er til hård massage kunne Meew i Banegårdsgade være et bud.  Hun reklamerer på AL og nej du behøver ikke at knalde hende. 

Hvordan er hun alders- og udseende-mæssigt?

Passer billederne?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...