hurtigkarl 47 Skrevet 7. December, 2024 (edited) Har besøgt Vina et par gange og hun er fantastisk. Hun er anmeldt før men har fået ny annonce https://annoncelight.dk/showad/414450 Jeg synes hun er køn og giver god massage. God pirring og den bedste CFE jeg har oplevet. Fantastisk indlevelse. Jeg fik slikket kugler til den store guldmedalje. Og hug pirrer gerne udvendigt bagerst under bj. Hun leger også med sig selv. Også sød bagefter. 5 stjerner herfra. jeg har ikke været i Aalborg men de andre steder har været gode og rene og med bruser. Redigeret 7. December, 2024 af hurtigkarl 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hurtigkarl 47 Skrevet 13. December, 2024 Har været der igen. Denne uge i Ålborg. Diskret kælderlokale på siden af hus. Dejligt rum perfekte badeforhold. Massagen startede med at hun legede med sig selv efter jeg havde nusset lidt. Hun brugte en lille vibrator. Fedt. Derefter et perfekt bj dybt og med sug. Jeg har svært ved at komme med gummi men her var det nemt. Og så sluttede jeg med massagen. Hun er sød køn og indlevende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg