Hop til indhold
hurtigkarl

Vina GFE Nordjylland nu Aalborg

Recommended Posts

Har besøgt Vina et par gange og hun er fantastisk. Hun er anmeldt før men har fået ny annonce https://annoncelight.dk/showad/414450

Jeg synes hun er køn og giver god massage. God pirring og den bedste CFE jeg har oplevet. Fantastisk indlevelse. Jeg fik slikket kugler til den store guldmedalje. Og hug pirrer gerne udvendigt bagerst under bj. Hun leger også med sig selv.  Også sød bagefter. 5 stjerner herfra. jeg har ikke været i Aalborg men de andre steder har været gode og rene og med bruser. 

Redigeret af hurtigkarl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der igen. Denne uge i Ålborg. Diskret kælderlokale på siden af hus. Dejligt rum perfekte badeforhold. Massagen startede med at hun legede med sig selv efter jeg havde nusset lidt. Hun brugte en lille vibrator. Fedt. Derefter et perfekt bj dybt og med sug. Jeg har svært ved at komme med gummi men her var det nemt. Og så sluttede jeg med massagen. Hun er sød køn  og indlevende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...