Hop til indhold
Rudolfski

Lille pik vs lille røv

Recommended Posts

Tænker lidt, at når jeg nu har en relativ lille pik, så må det være fedt at være sammen med en kvinde med en lille lækker røv, for så må min pik jo se stor ud :-)

Derfor, er der nogen som kan anbefale en pige/kvinde med en dejlig lille stram krop. Gerne en omkring 145-150 cm., 45-50 kg., gerne lidt rutineret, sød og rar og imødekommende. Alder og udseende er ikke afgørende, det samme med prisen, bare hun rammer det jeg søger... :-)

Nårh ja, gerne i eller omkring København, ja ok, hele Sjælland er faktisk ok...

God aften folkens :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tænker lidt, at når jeg nu har en relativ lille pik, så må det være fedt at være sammen med en kvinde med en lille lækker røv, for så må min pik jo se stor ud :smile:

Mon ikke det vil give dig et større seksuelt udbytte, at fokusere på alle de skønne følelser der følger med sex, snarere end at fokusere på din piks størrelse og hvad pigen måske tænker omkring størrelsen.  Hver fugl pipper med det næb de nu engang har, og mig bekendt nyder de fleste om morgenen at høre fuglene kvidre i baggrunden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...mig bekendt nyder de fleste om morgenen at høre fuglene kvidre i baggrunden.

Nah... A ve hel're Knep!

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nah... A ve hel're Knep!

Hvis din kone/kæreste e.lign ikke er en skriger, så du vel sagtens slå to fluer med et smæk, og nyde baggrundsmusikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis din kone/kæreste e.lign ikke er en skriger, så du vel sagtens slå to fluer med et smæk, og nyde baggrundsmusikken

Jo-jo... Men så skal man pludselig til at holde en bestemt takt / melodi...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jo-jo... Men så skal man pludselig til at holde en bestemt takt / melodi...

I følge Joan Ørting så kaldes det vist blot god opbyggende  teknik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nu også fordi, at jeg bare tiltrækkes af en "lille lækker sag", og endnu aldrig har oplevet det :smile:

Tak morabito, godt lead :grin:

En tur til Thailand kunne måske også gøre det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Nu skal jeg give dig et lille løft - videnskabelige undersøgelser har faktisk vist at det er ikke pikkens størrelse nogle piger tænder på, men stivheden i pikken. Pigerne koder nemlig stivheden sammen med den ophidselse manden må føle når han er sammen med hende.

God knep der ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...