Bigstok 409 Skrevet 9. December, 2024 Gentlemen, Her det sidste års tid har jeg bemærket at jeg har en vis sæsonvariation i mit forbrug af købesex. Jeg er nemlig langt mere tilbøjelig til at besøge thai-piger i vinterhalvåret, end i sommerhalvåret. Måske er en del af det en underbevidst higen mod varmere himmelstrøg her midt i den kolde tid, men det er også et bevidst valg. Man ved jo sjældent om man skal besøge sin udkårne et diskret sted eller på en klinik, hvor diskretion ikke er i højsædet. Så hvis man endelig skal stå og vente udenfor en klinik og være nervøs for at ens gamle matematiklærer eller lignende kommer slentrende omkring nærmeste gadehjørne, så foretrækker jeg at gøre det i ly af mørket. 2024 har ikke været nogen undtagelse og jeg vil dele min seneste thai-oplevelse med jer. Jeg havde i flere uger haft kig på Bunnys annonce (https://annoncelight.dk/showad/407850). Meget flotte bryster på pigen på billederne og rimelige priser. Det måtte prøves. Lejligheden bød sig forleden, da en bekendt aflyste en aftale først på aftenen. Skød en hurtig besked afsted til Bunny og ca. en halv time efter var der svar og vi havde en aftale senere på aftenen. Stedet var en privat adresse i Aarhus N i nærheden af Stjernepladsen og da jeg var ankommet blev jeg lynhurtigt lukket ind af Bunny. Hun taler fornuftigt engelsk og når tøjet kommer af - og det gjorde det ret hurtigt - er der ingen tvivl om at det er pigen på billederne man møder. Virkelig flotte bryster med struttende brystvorter. Der blev afregnet. Høflig og professionel tilgang. Massagen var rimelig kompetent. Der var ikke så meget pirring undervejs, men der blev sluttet af med en dejlig omgang body2body, hvor Bunnys store, blødt silikonebryster forkælede ryggen. Så om på ryggen og opvarmning med et godt økoblow inkluderet i prisen. På med kondom og adskillinge stillinger senere sluttede jeg af med en større ladning ud over de mageløse bryster. Skal jeg komme med nogle kritikpunkter, så kunne jeg godt have ønsket mig lidt mere indlevelse under sexen. Det kan selvfølgelig være kemien der spiller ind her. Desuden var der kun meget begrænset kysseri under seancen. Jeg sætter pris på intense kys, så det var lidt en mangel ved dette besøg. Alt i alt et fint og tilfredsstillende besøg, dog med enkelte mangler efter mine succeskriterier. Genbesøg fra min side kan ikke udelukkes, men er heller ikke først på dagsordenen. 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hawkeye 31 Skrevet 10. December, 2024 Jeg har været der, og kan helt genkende Bigstoks beskrivelse. Vi er dog nok tættere på Løvbjerg end Stjernepladsen / Hawkeye Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rakam den røde 45 Skrevet 11. December, 2024 Enig, jeg har også været der. Sød pige, jeg fik ok med pirring, vi have en god kemi, fin massage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tyvstarteren 14 Skrevet 12. December, 2024 Besøgte Bunny igår formiddags i Århus N. Virkelig god oplevelse. Hun er sød og rar. Massagen var virkelig god (bad om hård massage) B2B var dejligt med hendes store bryster. BJ var rigtig godt og indlevende. Det var bestemt ikke noget der skulle overståes. Sexen var dejlig. Fik en dejlig ridetur og en god omgang doggy før jeg ikke kunne holde længere. Man skal være til den skinny pige, hvis man vælger Bunny, da hun er ret tynd. Stedet var rent. Eneste minus var sengen var en single seng, så der var ikke så meget plads. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg