Hop til indhold

Recommended Posts

Vil bare høre jer  om det mig der er mindre begavet ang sugardating
når man kontakter piger der inde og spørg om de til aftaler

nej jeg ik til aftaler..kun online,,så er det jeg spørg sugardating online,,,ordet dating er det bare mig?..

Del dette indlæg

Link til indlæg

det står vist i næsten hver tråd med sugardating at de fleste kun er til salg af billeder, hvis man da ikke bare bliver blokeret lige så snart man har købt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sidder i skrivende stund og ser dokumentar på TV2: Sugsrdating - alt har en pris.

Der er så en 18-årig med, og hun sælger kun billeder, 5 undertøjsbilleder for 600 kr. Tænker bare, hvem er det der er så dum, at betale så mange penge for et par billeder, endda med undertøj på!

Så sidder hun og læser op af alle de beskeder hun får fra fyre, som hun i virkeligheden synes er klamme..

Og brokker sig over dem, der ikke sender nok penge, og som ikke giver hende hvad hun har brug for, som hun siger.

Sidder bare og tænker: hvad fanden er det lige du giver igen? Hvad er det de fyre skal betale dig for??

Ja hun skriver med dem. Hun vil ikke mødes med nogen! Og ældre fyre er bare klamme siger hun..

Seriøst hun skulle holde sig til at lege med barbiedukker hende der, sådan en lille snobbet umoden skinke.. Men de dummeste er da alligevel de fyre, der trods alt betaler hende i dyre domme, for undertøjsbilleder og for at skrive med hende :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er masser af ok. De har 100 at vælge imellem.  Så du ender let nederst i bunken. Oh nej billedhuggere er måske 1 af 20. Og resten er som som dating,  der skal være et match. Ellers sker der.ikke noget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, for 12 timer siden:

Sidder i skrivende stund og ser dokumentar på TV2: Sugsrdating - alt har en pris.

Der er så en 18-årig med, og hun sælger kun billeder, 5 undertøjsbilleder for 600 kr. Tænker bare, hvem er det der er så dum, at betale så mange penge for et par billeder, endda med undertøj på!

Så sidder hun og læser op af alle de beskeder hun får fra fyre, som hun i virkeligheden synes er klamme..

Og brokker sig over dem, der ikke sender nok penge, og som ikke giver hende hvad hun har brug for, som hun siger.

Sidder bare og tænker: hvad fanden er det lige du giver igen? Hvad er det de fyre skal betale dig for??

Ja hun skriver med dem. Hun vil ikke mødes med nogen! Og ældre fyre er bare klamme siger hun..

Seriøst hun skulle holde sig til at lege med barbiedukker hende der, sådan en lille snobbet umoden skinke.. Men de dummeste er da alligevel de fyre, der trods alt betaler hende i dyre domme, for undertøjsbilleder og for at skrive med hende :ph34r:

hvad synes du om udsendelsen, jeg synes den er en trist beretning om hvordan det kan være  misbrug af kvinder. At nogle sender penge for at tjatte lidt med en de ved hvad er , er da fuldstændig deres egen sag ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikken 69 skrev, 1 time siden:

Andre som har problemer med SD angående mail de svarer på for så at forblive tavse?

Mener du selve sugardate.com ? Dem har jeg aldrig sendt en mail til ! Og pigerne kan man da vel ikke sende mail til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Smedesvenden skrev, for 56 minutter siden:

Mener du selve sugardate.com ? Dem har jeg aldrig sendt en mail til ! Og pigerne kan man da vel ikke sende mail til ?

Ah ,ser hvad du mener. Nej Sugardaters.com altså support der. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå nu hørte jeg fra support. De havde holdt "ferie" men fik kompensation for 12 uger og 14 dages premium.Så alt er godt.Desværre mistede jeg en aftale med en dejlig babe,da jeg ikke har kunnet læse/sende beskeder uden premium.Kan ikke fortænke hende i at tro,jeg var useriøs. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...