Lust4life 154 Skrevet 15. December, 2024 Hej alle i frække sexglade mennesker Nu er min juleferie så småt igang, og derfor planlægger jeg et lille gangbang hvor jeg vil være klar til at blive brugt af 5-10 mænd i alle mine huller, som den liderlige og pik sultne tøs jeg er Jeg har ikke en annonce oppe pt., men indtil da kan du ihvertfald læse informationen her Lidt om mig Jeg har store smukke brune øjne En stor lækker analglad røv Langt mellemblond hår En glatbarberet sprøjteklar fisse En overskuelig håndfuld bløde bryster En Umættelig liderlighed og ikke mindst en STÆRK vilje+trang til at tage din pik i bund i alle huller! Jeg er i øvrigt 34 år, og super tilfreds med min frække voluminøse krop Jeg vil stille kondomer i 2 størrelser og lidt drikkevarer til rådighed Sex i fisse og røv er MED kondom, bj er op til dig :-* Jeg tænder ISÆR på analsex (HÅRDT og gerne længe), facefucking, at blive grisset til af en masse sperm, klask i røven og et godt fast greb! Onsdag aften --> 3 timers gangbang med anal 1500 kr og der er ikke rabat hvis du kun er der en time eller to Skriv gerne din by, alder OG mobilnummer i den første mail til [email protected] så alt kan gå lidt glattere fra start Jeg vil gøre mit bedste for at svare på relevante mails hurtigst muligt #analsex #squirt #sprøjt #gangbang #gb #dp #dt #bj #facefucking #cumslut #COF #COB #sprøjteorgasme #anal #fuckdoll #sandwich #dansk #jylland #nordjylland #Hobro #godrøv #analluder #LIDERLIG #december #idag KYS Electra Lust 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg