Hop til indhold
indokarami

Somkhid massage - Aarhus

Recommended Posts

Hej,

er der nogen andre, der har erfaringer derfra?

Får altid afslutning dernede (svensk), men er der andre, der ved om de yder andet også?

Går de fx med i bad? Jeg plejer at gå i bad hjemme for at have olien siddende i huden lidt længere, men læste et andet indlæg herinde og der gik kvinden med i bad...

Bliver ofte spurgt "har du ondt nogle steder" - er det vitterligt det de spørger om eller er det indforstået kode for "vil du have andet?"?

Har altid fået super betjening der - god massage og dejlig svensk.

Enkelte gange har der været nogle virkeligt skønne kvinder der - andre gange er det blot hende selv. Men uha, hun har gode hænder...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, der er lidt forskel på kvinderne der - men har altid fået god massage....

Den første gang jeg fik ekstra derude, var af den skønneste kvinde omkring 35-40 år - og hun stak lige første fingerled ind bagi. Det var grænseoverskridende, men for satan hvor en udløsning det gav...

Er et par gange blevet masseret af 2 på en gang, men desværre er den ene gået før det blev sjovt...

Har en enkelt gang fået kvinden til at tage sine bryster frem og fik lov til at smage på hendes brystvorter - men tror desværre ikke hun er der mere..

For nyligt var der en pivlækker, yngre kvinde. Hun placerede hele tiden håndklædet, så det ikke dækkede for noget... så hun havde hele tiden fri udsigt til min begejstring for hendes arbejde...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

Hej har fået en rigtig god omgang med indehaveren. Ca. 30-40 år. Efter endt massage bestilte jeg svensk afslutning. Hun tog tøjet af og satte sig overskrævs på mine lår og gik igang. så lige pludselig tog hun et kondom i vindueskarmen og monterede det, og så fik jeg ellers hele pakken i forskellige stillinger, og VI nød det. Jeg gav hende 800,- i stedet for de 600,- der var aftalt.   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...