Swappie 64 Skrevet 18. December, 2024 Hej alle Var en tur forbi Skivevej i Holstebro. Det var det dårligste jeg har prøvet. Hun ville helst ikke noget, og var afvisende da der var betalt. Masser af olie og en uinspirerende b2b. Da jeg blev vendt måtte man ikke røre hendes bryster, som var naturlige og ikke ret store. https://annoncelight.dk/showad/409133 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 64 Skrevet 13. Marts Ny annonce men samme dame. https://annoncelight.dk/showad/421694 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hadstengutten 29 Skrevet 13. Marts Hvad er det lige du Vil med det nye opslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 64 Skrevet 13. Marts Hadstengutten skrev, for 1 time siden: Hvad er det lige du Vil med det nye opslag Fortælle at hun nu bruger nyt annonce id, men at det stadig er samme dame. Altså advare folk endnu engang.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hadstengutten 29 Skrevet 14. Marts Er det virkelig nødvendigt at advare igen her 3 måneder efter dit besøg hos hende, det er ikke fair. Jeg tænker at pigen i perioden har haft mange kunder, - og jeg kan ikke finde andre negative anmeldelser af hende end din, - så jeg synes at du skal stoppe dig selv. Det kunne jo være kemien mellem jer der ikke var god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2029 Skrevet 14. Marts Hadstengutten skrev, for 17 minutter siden: Jeg tænker at pigen i perioden har haft mange kunder, - og jeg kan ikke finde andre negative anmeldelser af hende end din, - Men ingen af de mange kunder har skrevet noget godt. Det er på sin plads at advare mod hende igen. Takker @Swappie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 64 Skrevet 14. Marts Hadstengutten skrev, for 23 minutter siden: Er det virkelig nødvendigt at advare igen her 3 måneder efter dit besøg hos hende, det er ikke fair. Jeg tænker at pigen i perioden har haft mange kunder, - og jeg kan ikke finde andre negative anmeldelser af hende end din, - så jeg synes at du skal stoppe dig selv. Det kunne jo være kemien mellem jer der ikke var god. Tænk hvad du vil. Jeg vil gerne advare, og når hun skiftet annonceid er det relevant. Men tag dog og besøg hende, så kan du selv dele dine erfaringer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kugodt 5 Skrevet 14. Marts Jeg vil give @Swappiefuldstændig ret. Hun er absolut ikke samarbejdsvillig. Ej heller berøringsvenlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 145 Skrevet 16. Marts Jeg siger da tak - hun var ellers lige typen, jeg kunne være hoppet på :I) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 91 Skrevet 18. Marts Stemmer i koret. Dårlig service og oplevelse og tak fordi du bruger tiden på at sætte nyt annonceID ind 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg