sunny 145 Skrevet 18. December, 2024 Tog lige et hurtigt middagsvist hos hende her, da jeg trængte til at få lettet trykket. Det er helt sikkert pigen på billedet - hun modtog man faktisk i det samme outfit. Dejlig smilende og sød velkomst med kys lige inden for døren. Kys er hun ikke nærig med, og hun tungekysser gerne. Dejlige små faste og ægte bryster - lige min stil Nå - jeg havde bestilt 30 min - nul message, bare sex. Jeg fik aldrig prøvet, om hun var god til et BJ - da hun smed tøjet og gav mig en nøgen krammer, så rød flaget til tops, og jeg væltede hende om på sengen. Hun var bare lækker og ja - jeg nappede hende sgu uden plastic, og for h..... hun var stram. 10 min på den måde, og så var det tid til at nyde synet af hendes baller - men shit altså - jeg holder aldrig længe med den udsigt. Men - alt i alt en god oplevelse, og anbefalinger her fra https://annoncelight.dk/showad/412091 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 91 Skrevet 18. December, 2024 Hvad måtte du slippe for 30 min? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superpiiiiiiiiiiiik 11 Skrevet 19. December, 2024 sunny skrev, den 18.12.2024 at 21:52: Tog lige et hurtigt middagsvist hos hende her, da jeg trængte til at få lettet trykket. Det er helt sikkert pigen på billedet - hun modtog man faktisk i det samme outfit. Dejlig smilende og sød velkomst med kys lige inden for døren. Kys er hun ikke nærig med, og hun tungekysser gerne. Dejlige små faste og ægte bryster - lige min stil Nå - jeg havde bestilt 30 min - nul message, bare sex. Jeg fik aldrig prøvet, om hun var god til et BJ - da hun smed tøjet og gav mig en nøgen krammer, så rød flaget til tops, og jeg væltede hende om på sengen. Hun var bare lækker og ja - jeg nappede hende sgu uden plastic, og for h..... hun var stram. 10 min på den måde, og så var det tid til at nyde synet af hendes baller - men shit altså - jeg holder aldrig længe med den udsigt. Men - alt i alt en god oplevelse, og anbefalinger her fra https://annoncelight.dk/showad/412091 Hej Sunny, Hvor gammel er pigen ca og er billederne retvisende? Og gerne pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superpiiiiiiiiiiiik 11 Skrevet 19. December, 2024 Hej Sunny, Hvor gammel er pigen ca og er billederne retvisende? Og gerne pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet 19. December, 2024 Vil også gerne lige vide, hvor langt nord for Skive er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 31 Skrevet 19. December, 2024 elskeren 45 skrev, den 19.12.2024 at 13:35: Vil også gerne lige vide, hvor langt nord for Skive er det ? der står løgstør i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet 19. December, 2024 triax skrev, den 19.12.2024 at 14:05: der står løgstør i annoncen Så tror jeg hun er flyttet, mener bestemt der stod Skive tidligere i dag. Men tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 145 Skrevet 19. December, 2024 Harvaeretder skrev, den 18.12.2024 at 22:43: Hvad måtte du slippe for 30 min? Tror aldren passer fint med annoncen - omkring de 30. Adressen var 10 min fra Skive mod Fur. Betalte 1200, så det var OK :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg