sunny 128 Skrevet onsdag klokken 21:52 Tog lige et hurtigt middagsvist hos hende her, da jeg trængte til at få lettet trykket. Det er helt sikkert pigen på billedet - hun modtog man faktisk i det samme outfit. Dejlig smilende og sød velkomst med kys lige inden for døren. Kys er hun ikke nærig med, og hun tungekysser gerne. Dejlige små faste og ægte bryster - lige min stil Nå - jeg havde bestilt 30 min - nul message, bare sex. Jeg fik aldrig prøvet, om hun var god til et BJ - da hun smed tøjet og gav mig en nøgen krammer, så rød flaget til tops, og jeg væltede hende om på sengen. Hun var bare lækker og ja - jeg nappede hende sgu uden plastic, og for h..... hun var stram. 10 min på den måde, og så var det tid til at nyde synet af hendes baller - men shit altså - jeg holder aldrig længe med den udsigt. Men - alt i alt en god oplevelse, og anbefalinger her fra https://annoncelight.dk/showad/412091 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harvaeretder 82 Skrevet onsdag klokken 22:43 Hvad måtte du slippe for 30 min? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superpiiiiiiiiiiiik 8 Skrevet torsdag klokken 12:13 sunny skrev, for 14 timer siden: Tog lige et hurtigt middagsvist hos hende her, da jeg trængte til at få lettet trykket. Det er helt sikkert pigen på billedet - hun modtog man faktisk i det samme outfit. Dejlig smilende og sød velkomst med kys lige inden for døren. Kys er hun ikke nærig med, og hun tungekysser gerne. Dejlige små faste og ægte bryster - lige min stil Nå - jeg havde bestilt 30 min - nul message, bare sex. Jeg fik aldrig prøvet, om hun var god til et BJ - da hun smed tøjet og gav mig en nøgen krammer, så rød flaget til tops, og jeg væltede hende om på sengen. Hun var bare lækker og ja - jeg nappede hende sgu uden plastic, og for h..... hun var stram. 10 min på den måde, og så var det tid til at nyde synet af hendes baller - men shit altså - jeg holder aldrig længe med den udsigt. Men - alt i alt en god oplevelse, og anbefalinger her fra https://annoncelight.dk/showad/412091 Hej Sunny, Hvor gammel er pigen ca og er billederne retvisende? Og gerne pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superpiiiiiiiiiiiik 8 Skrevet torsdag klokken 12:13 Hej Sunny, Hvor gammel er pigen ca og er billederne retvisende? Og gerne pris? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet torsdag klokken 13:35 Vil også gerne lige vide, hvor langt nord for Skive er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 23 Skrevet torsdag klokken 14:05 elskeren 45 skrev, for 29 minutter siden: Vil også gerne lige vide, hvor langt nord for Skive er det ? der står løgstør i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elskeren 45 5 Skrevet torsdag klokken 14:09 triax skrev, for 3 minutter siden: der står løgstør i annoncen Så tror jeg hun er flyttet, mener bestemt der stod Skive tidligere i dag. Men tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sunny 128 Skrevet torsdag klokken 19:37 Harvaeretder skrev, for 20 timer siden: Hvad måtte du slippe for 30 min? Tror aldren passer fint med annoncen - omkring de 30. Adressen var 10 min fra Skive mod Fur. Betalte 1200, så det var OK :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg